ARAD. În această perioadă agitată din punct de vedere al energiei, atât electrică, cât şi în ceea ce priveşte gazele naturale, arădenii sunt ţinta unor noi tentative de fraude. E.ON Energie, care furnizează gaze naturale în Arad, anunţă că, în numele companiei, au fost transmise mesaje scrise către clienţi, prin care oamenii sunt sfătuiţi să depună cereri sau să acceseze diferite linkuri.
„E.ON Energie România își avertizează clienții să nu ia în considerare și să nu dea curs mesajelor primite, în ultimele zile, prin intermediul Whatsapp/SMS, în numele companiei, privind necesitatea unei deplasări la magazinele E.ON și depunerea unei cereri, până la 1 octombrie, pentru a beneficia de schema de sprijin. Aceste mesaje nu sunt expediate de E.ON Energie România, iar dacă primiți mesaje care conțin îndemnuri de a completa rapid cereri sau de a accesa link-uri, recomandarea noastră este să nu dați curs acestor invitații! Specialiștii noștri în CyberSecurity investighează acest incident pentru a identifica și transmite informații utile către instituțiile specializate ale statului care sunt autorizate să ia măsuri pentru prevenirea unor situații similare”, au transmis reprezentanţii companiei de gaze.
Totodată, în legătură cu schema de sprijin stabilită de către statul român, privind plafonarea prețurilor la electricitate și gaze naturale pentru perioada 1 septembrie 2022 – 31 august 2023, găsiți informații corecte și complete pe pagina de internet a E.ON, prin accesarea link-ului https://www.eon.ro/plafonare-pret.
Compania vine şi cu anumite precizări referitoare la informaţiile transmise în acele mesaje: ca persoane fizice, nu e nevoie să depuneți nicio cerere pentru a beneficia de acest sprijin; persoanele juridice, în funcție de domeniul de activitate, pot depune o solicitare online, prin accesarea paginii https://www.eon.ro/clienti-business/cerere-oug119; dacă este necesar să veniți în magazinele E.ON, asigurați-vă că v-ați programat vizita care se face exclusiv online, folosind serviciul E.ON eBooking accesând link-ul https://www.eon.ro/programare-online sau la telefon 0265 208 466.
Trimite articolul
XBun si E.ON ce masuri a luat? a depus plangere la institutiile abilitate?
-
Tu ai citit articolul sau comentezi numai ca sa te aflii in treaba?