ARAD. Milioane de coli de hârtie, mii de pixuri, zeci de mii de plicuri, kilometri de bandă adezivă, sfoară, zeci de mii de dosare. Totul, prevăzut în comanda Primăriei Municipiului Arad anunţată în cursul acestei săptămâni. Achiziţia se face prin licitaţie, în cursul lunii august. Valoarea estimată a comenzii este de 282.258,07 lei.
Potrivit cifrelor din organigrama afişată pe pagina de internet a Primăriei Municipiului Arad, instituţia are un total de 626 de angajaţi. 3 posturi sunt ocupate de demnitari (primarul şi viceprimarii), 495 sunt funcţii publice, iar 128 de posturi sunt deţinute de personalul contractual. Cu alte cuvinte, după ce se semnează contractul de achiziţie, fiecare funcţionar va fi dotat cu câte o ascuţitoare, pe lista de achiziţii figurând nu mai puţin de 500 de bucăţi!
Ace şi agrafe
Lista continuă cu 3.000 de cutii de agrafe metalice, de diferite tipuri,, 500 de cutii de ace cu gămălie. Peste 5.000 de bucăţi de bandă adezivă, 6.500 de bibliorafturi, 3.000 de cutii de capse pentru capsator. Se cumpără, tototadă, 250 de calculatoare de birou cu 16 digits.
Anti-greşeli
Trebuie precizat că fiecare angajat al Primăriei va avea minim câte un corector fluid, fiind comandate acum nu mai puţin de 1000 de bucăţi. Se mai comandă 100 de cutii de câte 24 de carioci, 1.000 de creioane din lemn, cu radieră, 50 de seturi de creioane colorate, 500 de creioane mecanice, 7.000 de pixuri, 15.000 de dosare plic, 200 de liniare, 500 de stickuri de lipici, 500 de radiere.
Aproape 100.000 de plicuri
Şi… pentru a asigura corespondenţa şi nu numai a Primăriei, se comandă peste 90.000 de plicuri de 6 tipuri. Comanda continuă cu 12.000 de topuri de hârtie pentru copiator, a câte 500 de coli fiecare.
„Buna desfăşurare a activităţii”
„Primăria Municipiului Arad deţine un număr mare de imprimante, copiatoare şi faxuri care folosesc hârtie A4 şi hârtie A3. În desfăşurarea activităţii sunt necesare dosare, plicuri şi alte articole din hârtie pentru arhivarea documentelor, pentru corespondenţa cu alte instituţii, precum şi pentru buna desfăşurare a activităţii caseriilor şi celorlalte compartimente”, se precizează în documentaţia de licitaţie.
Citiți principiile noastre de moderare aici!