Un nou episod în telenovela pasajului de pe centura Aradului, cel aflat în zona CET. Reprezentanţii Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Timişoara anunţă că a fost întocmită documentaţia de atribuire pentru finalizarea lucrărilor, urmând ca pasajul să fie scos din nou (pentru a câta oară?) la licitaţie. „Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, prin Direcția Regională de Drumuri și Poduri Timișoara, a transmis ANAP spre validare documentația de atribuire nr. 274599/05.05.2017, aferentă contractului de lucrări pentru obiectivul Pasaj Brad-Curtici”, se arată într-un comunicat al DRDP Timişoara. Aşadar, toate actele sunt gata, procedura a fost gândită, acum mai trebuie aprobată de Agenţia Naţională pentru Achiziţii Publice. După ce documentaţia va fi aprobată, va urma lansarea procedurii de licitaţie. Vor urma câteva săptămâni pentru depunerea ofertelor, apoi alte săptămâni pentru analiza lor, după care va fi anunţat câştigătorul. În speranţa că licitaţia nu va fi contestată, prin iulie-august ar putea începe lucrul efectiv. Totuşi, dacă vreo firmă participantă la licitaţie se simte nedreptăţită de rezultat şi decide să conteste procedura, ar urma alte câteva luni de incertitudini. Sperăm ca acest lucru să nu se întâmple. Dar orice este posibil.
De şapte ani
Au trecut şapte ani de zile din momentul în care s-a semnat primul contract pentru realizarea acestui pasaj de pe centura ocolitoare a municipiului Arad, varianta DN 7. Şapte ani de zile în care au fost rezilieri de contracte, licitaţii peste licitaţii, simulări de lucrări, toate în zadar. Pentru că, deşi a ajuns la un procentaj de finalizare de 70 la sută, drumarii nu au fost în stare să ducă proiectul până la capăt. Incursiuni politice, indiferenţa de la centru, firme de apartament sau falimentare, toate aceste criterii s-au legat direct de eşecul de pe centura Aradului. „Obiectivul de investiții Pasaj denivelat pe varianta de ocolire Arad peste liniile CF Brad – CF Curtici – DJ709D este amplasat pe DN 7/E68 pe raza județului Arad. Lungimea traseului este de 1,365 m, iar pasajul are o lungime de aproape 540 m. Contractul cu antreprenorul CCCF Drumuri și Poduri Timișoara SRL a fost reziliat în data de 13.03.2015. La data rezilierii contractului, lucrările la obiectiv au fost realizate în proporție de 70 la sută”, ne-au explicat cei de la DRDP Timişoara. Acum avem din nou speranţe. Sperăm să nu rămânem numai cu ele.
Citiți principiile noastre de moderare aici!