Singurele măsuri luate în privința parcările din zona centrală de către autoritățile locale în ultimii ani au venit doar să adâncească și mai mult problema: câteva străzi transformate în pietonale, câteva locuri de parcare înghițite de terase, iar numărul și așa insuficient al spațiilor destinate parcărilor a scăzut dramatic. Nimeni nu vorbește nici acum, când problema a devenit evidentă, de vreo soluție, decât cea la îndemâna oricum: scumpim parcările și împărțim pe amenzi în speranța că nimeni nu va mai călca cu mașina prin centru. În acest ritm, orașul va rămâne raiul boschetarilor și a câtorva funcționari publici pentru care parcările mai sunt încă asigurate. Doar că primii nu vor avea de la cine cere bani, iar cei din urmă cu cine socializa în timpul liber.
Trimite articolul
XDe când a venit acest primar ce se mai face în Arad? Nimic! Aradul e raiul cerșetorilor și a boschetarilor! Zona UTA e invadata de ei! Adriana, dacă vrei sa faci ceva pana la capăt fa un articol cu situația banilor noștrii a arădenilor! Ce venituri a avut primăria anul trecut și cum s-au cheltuit! Investiții ioc, la sport ioc! Că-ți bani sau dus pe salarii și sporuri? Ce achiziții s-au făcut? De amendat se amendează în neștire pt orice. Chiar noi contribuabilii am vrea sa știm cum se cheltuiesc banii noștrii! Acuma e guvernul”meu” la putere și vrem ce se face și ce proiecte mai sunt în derulare
de ce primaria nu face parcari supraetajate ca locuri se gasesc destule si daca nu sunt sa cumpere un loc doua ca bani are primaria sa fie clar.
Corect articol! 👍
E ceea ce “latru” de luni de zile:
– Edilii Aradului se ocupă DOAR DE STATISTICI și JUSTIFICARI ( ba chiar și de masuri punitive și de taxare), pe această problemă, de care SUFERĂ Aradul DE ANI DE ZILE!!! 😣
Au “cosmetizat” parcările existente, au mai asfaltat și tras linii (de multe ori, aiurea, MICȘORÂND NR DE LOCURI DE PARCARE existente), au facut niște “conserve de tablă cu 1 etaj” , numite pompos “Parcări Etajate”, care, culmea (!!!), după atâția ani tot nu sunt gata (eram curios cum puteau fi folosite pe zapada asta…), dar NIȘTE PARCĂRI SERIOASE, din beton, DEZVOLTATE PE VERTICALĂ ÎN SUS, cu minim 3 etaje supraterane, NU SI-AU BĂTUT CAPUL SĂ FACĂ !!! 😣
De ce…? Pt că e destul de mult de muncă, mai ales afară, pe teren (pt cei obișnuîți să-și “facă veacul” în birourile călduțè, e cheltuială mai mare (deci marja de “parandărăt” mult mai mică), se fac mai încet (deci nu pot fi “aruncate rapid, ca praf-în-ochi”), etc., dar AR FI MULT, MULT MAI EFICIENTE!!!
Credeți că “de proști” , dezvoltatorii de Mall-uri, folosesc, CU PRECĂDERE, doar acest fel de Parcări (care au o “amprentă la sol” mult mai mică și o utilizare MULT, MULT MAI EFICIENTĂ a terenului)?!
Dar, de ce să învețe Administratorii orașului, din experiența și exemplul altora , mai eficienți…?!
Mai bine “facem rahaturi” și încercăm “să-i aburim pe proști” … Păcat că așa gandesc….😠
Cu tot respectul NU SE FACE NIMIC in Arad!Mai nou cad bucati din minimall-ul unic(unde a-ti mai vazut ca la Arad sa se inchida mall-uri? .In alte orase se construiesc !!!)peste masini si oameni. Aradul se depopuleaza masiv. Tot mai multi lucram in Timisoara. In Arad politicul a reusit sa tina salariile de la multi internationale jos de tot.Cand o sa ne desteptam ??? Un oras asa frumos, infrastructura, aeroport ! Toti in jurul nostru de dezvolta.Avem un primar de toata jena.E TOTAL depasit de situatie. Bine ca aia de la parcari la 17:59 vanau masini parcate care nu au platit parcarea. Vrem Aradul pe care il meritam !!!!!
Sunt deacord cu cei de jos, ca in Arad nu se mai face nimica si ce se face e de pomana (exemplul cel mai clar este zona pietonala pe bulevardul revolutiei, lasat in valuri si cu gropi dupa ce au executat doua lucrari separate, in loc sa faca una si buna)
DAR
Majoritatea din soferii din Arad nu stiu sa circule pe jos sau cu mijloacele de transport in comun.
Pt un drum de 10 min cu masina, poti face 20 plimbandu-te si arzand calorii si nu mai ai atatea probleme de trafic.
Orasul nu are infrastructura de baza pt atatea masini, daramite locuri de parcare + sa nu zici de jafuri abandonate.
faptul ca strazile din centrul vechi sunt inguste si locurile de parcare furate din trotuare si carosabil nu ii indreptatesc pe niste needucati, neobrazati sa se urce cu doua roti sau cu toata masina pe trotuare, sa parcheze pe zebra sau la coltul strazii pe zona de traversare, sau pe ce ar trebui sa fie zona inierbat, zona verde ca ar ajuta la absorbtia gazelor de esapament. In scutt timp nu se mai poate respira in orasul asta.
Politia nu trece pe Milea, sa ii vada pe nesinmtiti si sa le ridice masinile ? Nici pe calea Iuliu Maniu, Andrei Muresanu, Ioan Alexandru, Unirii, pe Episcopiei, si pe mai toate strazile adiavcente Bulevardului
-
Care ar fi soluția dumneavoastră pentru ca cetățenii pe care îi descrieți ca “needucați/neobrazati” să nu mai fie nevoiți să parcheze parțial pe trotuar?
Dacă știți dumneavoastră o parcare liberă în zona Ioan Alexandru (de exemplu), chiar la câteva minute de mers pe jos, vă rog să ne luminați și pe cei care locuim în zonă, pentru binele comun.
Faptul că unii nu lasă loc suficient cât să treacă un pieton înpingand un cărucior de exemplu, este întradevar de condamnat, dar să ai pretenția să nu se mai ocupe parțial trotuarul reflecta o gandire foarte limitata.
Ar mai fi de remarcat că pentru a trage niște concluzii despre gradul de ocupare al unor locuri de parcare, trebuie analizată întreaga perioadă (zi+noapte, zile lucratoare+libere).-
Faptul ca ignorati complet partea unde vorbeste despre transport in comun si mers pe jos indica ca are dreptate. Romanul e nascut in masina. In orice alt oras civilizat se fac eforturi de a reduce numarul de masini in sat. Dar romanu’ are complexul saraciei, cum sa fie vazut in tramvai?
-
Pe Bd Revoluției, la Podgoria, în spatele blocurilor ce se reabilitează terminc acum, exista o clădire in paragină cu o curte mare ce se poate transforma in parcare supraetajata, spațiul apartine Primăriei. Soluții sunt. Dar poate e cu dedicatie locul pt cineva si vor sa il scoată din circuit. Chiar asa de ce nu face nimic primăria cu toate spațiile si clădirile pe care le deține si le lasa sa se darame, asta e schema pt a le scoate din domeniul public si a le da cu dedicatie? Un exemplu ar fi cladire a de pe Lucian Blaga nr 11 , fostul Bancorex, care aparținea Primăriei iar acum e scoasă la vânzare de o firmă privată….cum naiba a ajuns cladirea aceea pe mâini private poate ma lamureste careva?
Solutia o stim cu totii: trimit politisti locali sa amendeze. Mai nou dau amenzi si in cartiere, unde riverani sunt lasati de ani de zile sa isi parcheze masinile in fata caselor, iar dintr-o data vin si ridica masini. Vezi cazul I.L.Caragiale.
Vom iesi la vot de acum inainte.
Aradul are conducatorii pe care ii merita. Trist, dar adevarat.
in satul arad se merge doar cu bicicleta
-
“Tarani” de Olandezi, Danezi etc, pot sa foloseasca cu bicicletele doar “oraseni” din Arad au o problema de a folosi bicicleta sau transportul in comun, daca nu cobori din masina nu existi, esti ratatul vieti…
-
In tramvai sau autobuz nu e de mers,e plin de hoti din buzunare si tigani murdari si zgomotosi,e murdar, pute,e inghesuiala.
-
Este dificilă problema cu locurile de parcare. Mai ales pe centru și străzile adiacente. Cam greu să optimizezi suprafețele existente mai mult decât sunt în prezent. Problema este de comoditate. Dacă 3 domnisoare își dau întâlnire la o cafea la Segafredo, vor veni cu 3 mașini și vor încerca să percheze cât mai aproape de local. Vor sta la povești 2 ore și vor ocupa o masă. D-na farmacistă de la farmacia de pe centru vine cu masina la seviciu și o parchează între linii sau pe o stradă adiacentă, cât mai aproape de farmacie. Rămâne acolo 8-9 ore. De aici încolo multiplicați dvs. masinile aferente clienților agenților economici și a salariaților agenților economici din zona centrală. Puțin probabil ca un angajat din zona Primăriei să își lase mașina în parcarea din Piața A. Iancu. E o chestie de “românism”! Comoditatea ne caracterizează. O soluție mai eficace ar fi, cred eu, un transport public eficient, cu tramvaie noi din 5 în 5 min. și Primăria să suporte abonamentele angajaților agenților economici din zona B-dului Revoluției și a străzilor adiacente. Restul sunt povești și comentarii de prisos.
P.S. : locuiesc pe B-dul Revoluției.
-
Bine punctata! Aveti dreptate in tot ce ati spus! Cine sa priceapa? Comoditatea, snobismul si epatarea din om? “ Poţi scoate tăranul din sat dar satul din ţăran niciodată!”
Sa nu mai vorbim despre faptul ca, modul in care se efectueaza contraventiile pentru parcarea cu plata este ilegal.
Verificarea tichetului de parcare o face o persoana fizica angajata la o societate comerciala(Recons), firma care nu are dreptul de a verifica date cu caractrr personal, iar contraventia o aplica un consilier local(in procesul-verbal care ajunge acasa), in P.V. este trecut faptul ca acest consilier local a verificat valabilitatea parcarii, desi el sta probabil la caldura in birou.
La asta mai adaug si faptul ca, angajatii recons care verifica parcarile, nu au tichet sau abonament la masinile personale, pe ei de ce nu ii amendeaza nimeni?
In Piata Avram.Iancu este jale cu parcarea,se tine artera aia cu terasele alea…mai mult goale și extra sezon,era vorba că intoamna revine la normal circulația,in loc sa inventam locuri de parcare,avem.portile blocate de alte mașini,și chiar ne este jenă de jenă lor și nu prea am mai vrea să chemăm mașină de ridicat,dar se pare că asta este scopul primăriei..să facă bani,locurile de parcat le ați evaporat cu terasele,dar altele în schimb??
Nesimțiților!!!și cei care blochează porțile!!