Aegon, singura multinaţională din industria financiară cu sediul central în Cluj-Napoca, îşi extinde semnificativ activitatea, context în care derulează şi această amplă campanie de recrutare. Compania recrutează consultanţi financiari, unit manageri şi manageri de agenţie, în condiţiile în care piaţa de profil stagnează în Romania şi tot mai multe companii se retrag sau îşi reduc din echipe. „Am început procesul de recrutare la Cluj-Napoca şi în capitală. Continuăm cu al treilea val de recrutări la Arad, unde avem 45 de oportunităţi de carieră deschise. În paralel, am lansat şi campania de recrutare pentru Sibiu. În fiecare dintre oraşe sunt încurajaţi să aplice candidaţii cu sau fără experienţă în domeniul asigurărilor, care vor să îşi continue drumul profesional în cadrul unei companii stabile, dedicate pieţei româneşti”, declară Sînziana Maioreanu, CEO Aegon.
Cei recrutaţi vor promova responsabilitatea financiară pe termen mediu şi lung, oferindu-le suport clienţilor pentru a lua cele mai bune decizii în materie de asigurări de viaţă şi pensii private. Totodată, aceştia vor avea oportunitatea să se dezvolte alături de o echipă de specialişti cu experienţă, vor participa la traininguri profesionale asigurate de companie, vor beneficia de venituri consistente şi de recunoaşterea performanţei profesionale, printr-o grilă generoasă de comisionare.
Reţeaua de distribuţie Aegon Office este formată din agenţiile asigurătorului, prin care sunt distribuite soluţiile proprii de pensii private şi asigurări de viaţă ale companiei olandeze.
Recrutare
Persoanele interesate de aceste posturi pot aplica prin intermediul site-ului de recrutare www.carierelaaegon.ro sau îşi pot trimite CV-ul la adresa recrutare@aegon.ro. Ei vor primi detalii privind oportunitatea de carieră aleasă şi beneficiile aferente acesteia, respectiv despre companie şi procesul de selecţie. Data-limită pentru prima etapă a selecţiei este 30 septembrie 2013.
Citiți principiile noastre de moderare aici!