ARAD. Inspectoratul de Poliţie Judeţean Arad, Biroul de Poliţie al Oraşului Nădlac, Consiliul Local Nădlac şi Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Timişoara au fost sesizate despre coloana de camioane de la Nădlac, care gâtuie traficul de mai bine de zece zile. Administratorii a opt firme din zonă, firme afectate grav de coada de TIR-uri, care măsoară aproximativ cinci kilometri, au decis să depună reclamaţii la toate instituţiile care pot rezolva problema.
„Am sesizat instituţiile cu privire la nemulțumirea mai multor administratori de societăți comerciale cărora le este blocată activitatea total sau parțial din cauza blocajelor rutiere create de peste zece zile la intrarea în orașul Nădlac, pe E68/DN7. Credem că montarea unui semafor la intrarea în Nădlac ar fi cea mai bună soluție pentru toți”, spune unul dintre administratorii semnatari ai sesizărilor.
Mai mult, aceştia spun că, din cauza coloanei, riscul producerii unor accidente rutiere este foarte mare. Şi asta pentru că atât vehiculele care circulă spre Nădlac, cât şi cele care circulă spre Arad, folosesc o singură bandă a DN 7. Cealaltă este ocupată de camioanele care aşteaptă să iasă din ţară.
Ungurii-s de vină
Se pare că situaţia de la frontieră este creată de poliţiştii de frontieră din Ungaria. Potrivit informaţiilor pe care le-am primit din vamă, maghiarii controlează camioanele pe o singură bandă de intrare la ei în ţară. Chiar dacă partea română execută controale pe 2, 3 sau 4 benzi, ungurii o fac pe o singură bandă. Drept urmare, camionagiii stau ore în şir la rând, aşteptând să ajungă în frontiera de pe drumul naţional. Potrivit informaţiilor, miercuri, în decurs de opt ore, numai aproximativ 30 de camioane au fost lăsate să plece din coloană spre punctul de trecere a frontierei Nădlac-Nagylak. Asta în condiţiile în care la capătul celălalt al coloanei s-au aliniat câteva sute de TIR-uri. Iar dacă partea maghiară nu îşi va schimba strategia de control, probabil că aceste cozi vor mai dura o perioadă de timp.
Trimite articolul
XNu înțeleg de ce nu se mai face o ieșire din autostrada din Timișoara pe la Cenad.Tot acolo s-ar ajunge dar mai repede,mai pe scurtatura și fără blocaje.
Dar astia inteligenti care au tot felul de comentari aiurite ca Afaceri sugrumate de coada de TIR-uri,disconfor al onorabililor cetateni ai localitati,mizeria lasata de soferii etc.Dar oare voi stiiti ca mai sant transporturi cu termene (zile,ora de livrare)au fost cazuri cand au fost trimisi la plimbare ca au ajuns cu intarziere ca de asta este afacerea transportatorilor ca as vrea sa va vad fara ei ce ati manca?,cu mizeria lasata cum ziceti voi cate cosuri de gunoi sant amplasate sau de cate ori pe an se mai si golesc?Si daca aveam parlamentari si guvernati care nu erau pusi numai pa capatuiala eram deja in Senghen si camioanele circulau pe banda libera pentru tari membre UE dar asa sant cozi mai mari ca inainte Uitativa la trecerea intre Ungaria si Austria nici nu stii ca ai parasit Ungaria.Si ce ati vrea sa scoateti camioanele in camp fara nici sa asigurati minimul necesar pentru soferii ca de ei nu sant oamenii sau ce????
-
nu fi idiot omenirea a mancat si a trait si inainte de a exista tir urile!se poate usor.transfera marfa pe cale ferata!
-
Da, calea ferata exista peste tot, fiecare supermarket are in spate cate o linie industriala…
-
Eu zic sa face ca politistul din Vaslui si dupa aceia sa vorbesti domnule CFR-ist unde ai visat tu ca fiecare supermarcket are in spate o linie ferata???
-
-
Chiar ai dreptate si de la vagon(gara)vine omul cu afacerea distrusa din Nadlag si cara marfa cu caruta sau bicicleta
-
La nsdlacul vechi sunt 2 porți ls camioane, cum pot control romanii pe 3 sau 4? De ce nu se mai fac pe autostrada câteva porți și sa se treacă pe acolo. E singurul punct de frontiera din Europa în care se face separarea asta, adr, plante și animale sa folosească alta vama, o prostie. Rezolvarea e la nivel diplomatic. Ungurii fac coada, un vameș în poarta și ala are de munca inutil. Baga în calculator ansamblul și destinația apoi transcrie pe doua foi… Pentru ce??
Plus, oare nu ar putea împărți același scaner la acte, trebuie scanate și de ungur și de roman?
Clar ca nu se vrea..
Nu inteleg stimabile Alin Gherasim la care coada te referi? La cea de la iesirea din tara de pe DN7 sau la coada de pe A1? Ca si pe A1 era un CO-doi!!!!!!!!! Si eu stiu ca prin vama din Nadlac1 (de pe DN7) au acces doar transportatorii cu substante speciale, animale vii, etc!! Resttul mardfii pe Nadlac 2 pe A1 unde sunt “spe culoare pentru marfa!!!! Dar si aici ieri era un dezastru!!!! Deci la care Nadlac te referi stimabile Gherasim??? Caci la ambele puncte de trecere (Dn7 si A1) era DEZASTRU ieri!!!!!