ARAD. Au avut o strategie de marketing bună, dar nu şi-au respectat promisiunile. Este vorba despre reprezentanţii unui renumit fast-food din Arad, aflat în zona UTA, care au organizat un concurs dotat cu un premiu extraordinar: o excursie în Caraibe. Zeci de locuitori ai oraşului nostru au intrat în acest concurs pe baza unui card de fidelitate pe care se adunau puncte. Iar punctele nu erau deloc ieftine: la 10 lei plătiţi se acumula un punct. Unul dintre arădenii care au intrat în concurs a fost şi Daniel Popescu. Acesta a acumulat nu mai puţin de 1.131,4 puncte, reprezentând o valoare de 11.134 de lei cheltuiţi pe produsele vândute de către unitatea alimentară. El a fost declarat şi câştigătorul concursului, urmând să plece cu familia în Caraibe. Doar că premiul nu a mai fost acordat.
Daniel Popescu ne-a povestit întreaga întâmplare. „Am participat la concurs şi, în urma cumpărăturilor făcute la acel fast-food, am adunat cele mai multe puncte. Câştigătorul concursului a fost stabilit în data de 30 septembrie 2012, iar în 1 octombrie am fost sunat pentru a fi anunţat că am câştigat. În data de 2 octombrie am fost contactat chiar de către patronul localului care a venit la mine acasă, mi-a prezentat situaţia şi mi-a cerut să aleg perioada în care vreau să plec în excursia de şapte zile în Caraibe. Am stabilit tot şi urma ca dânsul să se ocupe de rezervarea hotelului, a biletelor de avion, să se ocupe de tot”, îşi începe povestea câştigătorul fără premiu.
„A mai trecut o vreme, câteva luni, şi prin ianuarie, ţinând cont că nu am mai fost contactat deloc, l-am sunat pe patron. Dar acesta nu mi-a mai răspuns la telefon, nu mi-a răspuns la mesaje, la nimic. Ulterior, l-a trimis pe administratorul companiei să îmi explice că firma nu are bani să mă trimită în excursie. Administratorul mi-a propus să îmi primesc, eşalonat, premiul de 3.000 de euro. Câte 500 de euro în fiecare lună. Am acceptat şi această variantă. Şi tot degeaba. De atunci, nu am mai fost contactat de nimeni, nu îmi mai răspunde nimeni la telefon”, a continuat Popescu. Acesta a înaintat o plângere şi la Protecţia Consumatorilor, iar acum se aşteaptă răspunsul inspectorilor.
Fără ţepe
Daniel Popescu a ţinut să precizeze că nu i se pare normal ca o companie să dea astfel de ţepe clienţilor. „Nu trebuia să organizeze acest concurs dacă nu au bani să plătească premiul. Trebuie să ne gândim şi la faptul că, pe lângă mine, au fost zeci de alţi arădeni care au intrat în competiţie în speranţa că vor câştiga premiul. Dacă nu îl câştigam eu, îl câştiga o altă persoană care a cheltuit o grămadă de bani pe mâncarea lor. Şi tot nu primea premiul”, a ţinut să mai precizeze aşa-zisul câştigător.
Fără răspuns
Am încercat să luăm legătura şi cu patronul fast-food-ului de la UTA, însă, din păcate, nu a răspuns la telefonul mobil.
alin.gherasim@informmedia.ro
Citiți principiile noastre de moderare aici!