Vești bune pentru șoferii arădenii care străbat strada Pădurii de vreo două luni printre buldozere, utilaje, muncitori, gropi, praf și mulți nervi. Firma contractată de Municipalitate pentru reabilitarea străzilor din oraș a revenit cu utilaje și muncitori pe șantierul care a stat pe loc. Practic, șantierul pentru reabilitarea străzii a început în primele zile ale lunii iunie, a fost oprit pe 22 iulie, iar lucrările au fost reluate luni. A fost turnat deja astfalt nou pe segmentul dintre cimitirul Pomenirea până la intersecția cu strada Căpitan Ignat (sensul de mers dinspre UTA spre Alfa). Un semn bun cum spuneam și în celelalte materiale scrise pe același subiect este că de această dată reprezentanții Primăriei Municipiului Arad au fost mai vigilenți, poate și datorită materialelor numeroase scrise despre stadiul și modul de execuție al lucrărilor, așteptând intervenția celor de la Compania de Apă Canal.
Istoricul șantierului Pădurii
Vă reamintim faptul că primele utilaje care au sosit pe Pădurii sunt cele ale constructorului pistei pentru bicicliști, pe data de 23 aprilie. Ulterior, pe la începutul lunii iunie, au apărut pe același șantier utilajele firmei care reabilitează străzile municipiului. Pe data de 22 iulie, lucrările de reabilitare a străzii au fost oprite. Compania de Apă Canal a avut o intervenție pentru o serie de lucrări de branşamente şi legături în cămine, în cadrul unui proiect de reabilitare a reţelei de apă. Atunci reprezentanții Companiei Apă Canal ne spuneau că vor termina lucrările la începutul lunii august. A durat un pic mai mult, dar lucrurile au început să se miște din nou. Sperăm ca după ce strada va fi reabilitată să nu vină cei de la Compania de Gaz, singurii, credem noi, care ar putea să mai spargă strada pentru intervenții de „ultim moment”.
Uite pista, nu e pista
În ceea ce privește constructorul pistelor pentru bicicliști putem spune acum că pe Pădurii au lucrat degeaba, sau cel puțin s-au cheltuit bani degeaba. În primă fază strada Pădurii a fost decapată pe fiecare parte a ei câte un metru și jumătate, din dreptul cartierului Alfa până în dreptul cartierului Confecții, iar după aceea s-a decapat tot asfaltul rămas între piste pentru a se turna totul unitar.
Citiți principiile noastre de moderare aici!