ARAD. Direcția de Drumuri de Drumuri și Poduri Timișoara (DRPD) anunță că, în cursul zilei de duminică, se lucrează la montarea unui parapete de beton la baza versantului, pentru a opri alunecarea de teren produsă sâmbătă, în aproapiere de localitatea Toc. Zona va fi, în continuare, monitorizată, iar până luni, 8 februarie, traficul se va desfășura dirijat, cu restricții, sectorul unde au avut loc căderi de pământ și piatră fiind semnalizat.
Reamintim că din cauza căderilor de pământ, pietriș și vegetație de pe versant, circulația pe DN 7, în apropiere de localitatea Toc a fost oprită, sâmbătă, vreme de mai multe ore. Drumarii au intervenit pentru a elibera carosabilul de pământul care a căzut de pe versant, misiune care s-a dovedit a fi una dificilă, pentru că alunecările nu au putut fi stabilizate. Sâmbătă seara, DRPD a anunțat că se circulă cu dificultate, pe un singur fir.
Citește și:
Circulația pe DN 7 – între Toc și Săvârșin – se va desfășura dirijat, până luni
Trimite articolul
Xla valul urias de pamant ce cade de sus acesti parapeti cred ca sunt prea mici.
Cred ca 100 de agenti se imbutusa acuma acolo sa faca asigurarile alea obligatorii impotriva alunecarilor de teren.Sau alea sunt obligatorii numai pt fraierii care stau la bloace??
-
In mod normal nu ar trebui sa fie obligatorii, la început erau optionale ( ca și vaccinul anti covid)
De s-ar termina odata autostrada DEVA -ARAD circulatia tirurilor nu ar mai fi pe aici si probabil trepidatiile care macina dealul.
-
Întreabă-l pe fostul ministru cuc-psd care a anulat contractul!
-
Stimabile mircea, autostrada Deva -Arad A1 este gata de mult (mai exact Sibiu-Arad-Nadlac). Numai ca tronsonul de autostrada dintre Lugoj-Deva, tronson alcatuit din 4 loturi are o mica problema si anume: Lotul 2 din autostrada Lugoj-Deva nu este complet (lipsesc 9 km) pentru ca avizul de mediu prevedea (este adevarat ca ulterior inceperii executiei s-a modoficat avizul de mediu)executia unor tuneluri peste care salbaticiunile (in special cica ursii)sa circule in continuare nestingherite (riti)-sa nu se deranjeze prea mult habitatul ursilor, prevederi europene! Numai ca pesede-ii au zis tot timpul ca nu, ca doar vor sa taie in deal, ca este prea scump cu tuneluri, etc. iar UE care finantaza cu 85% constructia a zis si ea nu si nu ca daca nu se fac tuneluri (in zona Holdea-circa 3,0 km lungime) nu se mai plateste nimica!! Si uite asa am pierdut zece ani din incapatanarea pesede-ilor si pana la urma tot cu tuneluri se va face zona de 9 km lipsa din autostrada Lugoj-Deva! Dar cu o intarzaiere (pana la final) de 14 ani!!!! Si stimabile mircea cea mai mare parte din TIR-uri circula deja pe A1 de circa trei ani, numai ca dupa Lugoj coboara la Marginea de pe autostrada, in continuare merg (intr-un trafic infernal) pe DN68 pe doua benzi circa 13 km iar la Holdea din nou urca pe A1 si au liber pe A1 pana la Sibiu! Asa ca mircea stimabile traficul greu circula pe autostrada A1 (cu exceptia tronsonului de 10 km cu tuneluri care nici astazi macar nu este licitat si ti-am spus de ce!) si doar o mica parte din traficul greu mai tranziteaza Dn7 (nu vorbim de basculele de cariera care sunt spuza acuma cu santierul de pe magistrala CF Arad-Simeri)!!!!