ARAD. Îi pun pe tineri la mişcare. Este vorba de reprezentanţii Activ Club Arad care împreună cu mai marii Universităţii de Vest „Vasile Goldiş” din Arad au pus bazele unui parteneriat cu scopul de a promova sportul în rândul arădenilor şi mai ales a celor tineri. Protocolul încheiat între Universitate şi Activ Club, anunţat ieri public, la baza de agrement, are misiunea de a crea un cadru organizatoric pentru protecţia şi promovarea intereselor comune în sfera activităţilor şi manifestărilor cu caracter sportiv şi educaţional. Printre acţiunile comune de promovare a sportului se vor regăsi: diverse acţiuni caritabile, Zilele Academice Arădene, Cupa Activ – UVVG, campionate sportive etc. Studenţii vor veni să facă practică sportivă aici dar nu numai ci vor putea învăţa tainele managementului financiar de la cei care au făcut din sport o afacere de succes. În rest, jocurile sportive şi competiţiile vor sta la baza acestei colaborări.
Totul pentru a-i pune pe tineri în mişcare şi a-i îndrepta spre un stil de viaţă sănătos. Constatarea venită din partea ambelor părţi, legată de o scădere a interesului celor tineri pentru sport, a făcut ca acest parteneriat să devină o provocare atât pentru Activ Club, cât şi pentru UVVG şi să fie privit ca începutul unei colaborări fructuoase şi dezvoltarea unor noi proiecte comune.
Despre importanţa unui stil de viaţă sănătos au vorbit atât reprezentanţii bazei de agrement Activ club cât şi rectorul şi prorectorii UVVG şi chiar şi reprezentantul studenţilor acestei universităţi, ţinta principală a celor două unităţi devenite partenere.
Fitnessul, piscina interioară şi exterioară încălzite, aerobicul, pilatesul, kangoo jumps, spinningul, batuka, zumba, aquafitness, body work, step aerobic, brazil butt lift, fotbal pe teren cu iarbă artificială şi nocturnă, tenis de câmp cu nocturnă vara şi la balon în timpul iernii, sauna uscată cu aromaterapie, masaj etc. Toate vor putea sta de acum şi la dispoziţia studenţilor.
Către tineri
În prezent, Activ Club este accesat în proporţie de 70 % de persoane cu vârsta de peste 40 de ani şi doar 30% dintre clienţi au vârsta cuprinsă între 25 – 40 de ani, unul dintre motivele promovării sportului şi intrării în acest parteneriat fiind acela de a încuraja tinerii să practice mai mult sport, atât de important pentru sănătate.
Citiți principiile noastre de moderare aici!