La finalul lunii ianuarie fost stabilită compania care va executa expertiza tehnică a lucrărilor executate la pasajul de pe centura Aradului, va întocmi proiectul tehnic pentru restul de executat și va asigura asistența tehnică. Totodată, au fost alocați bani în bugetul de stat pentru această lucrare.
Florin Stana, consilier local USR PLUS, a transmis:
„Desemnarea proiectantului s-a făcut conform calendarului asumat de Ministerul Transporturilor, la finele lunii ianuarie. Este vorba de o companie cu sediul în Timișoara, subsidiara unei firme de proiectare germane, cu experiență în executarea unor proiecte de acest fel: SSF-RO.
Am decis să nu comunicăm acest fapt arădenilor, până nu avem certitudinea alocării fondurilor. Din fericire, acum putem spune că banii sunt prinși în proiectul de buget pentru anul curent și există premise ca lucrarea să avanseze conform calendarului.
Pasul următor îl reprezintă devierea rețelelor electrice de mare și medie tensiune (110kV, respectiv 20kV), pentru care este planificată procedura de achiziție în luna martie a acestui an.
Aici intervine condiția ca Primăria Arad să finalizeze exproprierea terenurilor aferente. Vom solicita administrației locale să prezinte situația exactă a procedurii, precum și o implicare fermă, cu un termen clar pentru finalizarea ei.
A treia etapă va fi execuția propriuzisă a pasajului, pentru care este programată deja procedura de achiziție, în a doua jumătate a acestui an.
Proiectul acesta a cauzat multe dezamăgiri cetățenilor, din cauza promisiunilor neonorate în mod repetat. Pentru aceasta, vom comunica doar atunci când avem certitudini referitoare la etapele care mai sunt de parcurs.”
Trimite articolul
XAm inteles ca marea problema care au blocat continuarea lucrarilor sunt tocmai aceste retele electrice de mare tensiune care trebuiesc deviate, probabil inaltimea pasajului ar ajunge prea aproape de ele mai ales cand ar fi trecut si niste vehicule pe sub ele. Nu am sa intreb de ce la proiectarea initiala nu s-a tinut cont de acest “amanunt” important dar as fi totusi curios pe unde ar putea fi deviate aceste retele presupun undeva inainte sau dupa pasaj ori intr-o zona mai putin inalta a lui etc. dar asta presupune intr-adevar niste costuri cu infrastructura legate de noi sau mutarea stalpilor de sustinere a cablurilor plus eventuale prelungiri, ciudat ca aspectul asta niciodata nu l-am vazut abordat (suficient) in presa cu prezentarea eventuala a observatiilor sau propunerilor celor de la Enel.
-
se pot ingropa foarte usor acea retea de inalta tensiune oricum asta e viitorul retelele de tensiune vor fi ingropate doar ca aici e vorba de birocratie si incompetenta
-
În veci n-o să vezi rețele de mare și medie tensiune, îngropate…
Mai ales în România…!!!-
Tovarase Dan in municipiu majoritatea retelelor de 20 kv sunt ingropate si avem si vreo 2-3 cabluri de 110 kv ingropate (facute cu japonezii prin anii ’70, necesita o solutie main speciala-invelisuri de protectie, ulei de racire, etc.)! Asa ca tovarase Dan avem ingropate si de 20 kv si de 110 kv!!!
-
-
-
Enel coopereaza, cetatenii care detin terenurile nu coopereaza. Fapt foarte interesant, deoarece in cazul caii ferate, desi oamenii nu au fost despagubiti nici pana acum cu nici macar un leu, s-a trecut peste terenurile lor fara nici cel mai mic impediment.
Pasajul ala e imposibil de terimnat, o sa apara 6G si tot la stadiu de ruine va fi.
Trebuie sa fii dus rau cu capul ca sa crezi asa ceva.
Si daca se face cu o banda pe sens, ca cel de la CET, tot un căcat va fi ! Constructie inutila !
Sîntem in secolul 21, nu in anii 30-40
Dar, oricum nu mai cred in minciunile politicienilor.
Fac declaratii să se bage in seama, nimic concret ! A aparut altul care face promisiuni, sau vrea sa fie MAFALDA !
Mincinosi, tupeisti, gunoaie !
-
Intradevar, nu se construieste nimic cu viziune spre viitor, se construieste doar pt. moment ca avem acum nevoie ca pe urma ce o fi, om mai vedea…
Ambele pasaje ar fi trebuit cu cate doua benzi pe sens.
La ce birocratie avem si ce probleme sunt la acel pasaj efectiv nu se va termina niciodata, arunca pisica de la unul la altul cei care se fac ca se implica in acea lucrare gen mesterul Manole,.
Toata problema este ca nu avem o soseaua de centura calumea proiectata , soseaua de centura o vad ca un inel in jurul Aradului cu 2 benzi pe sens si sa fie in prelungire A11 sa fie intre Arad si Sanpaul sa treaca intre Zimandcuz si Livada sa fie in continuare pana la combinatul chimic Vladimirescu sa se continue dupa Fantanele si sa se lege cu A1. Dar daca nu au facut puturosii nimic in 30 de ani cum o sa faca acum minuni.
Pasajul,drumurile judetene,infrastructura MUNICIPIULUI,ASPECTUL GENERAL si nu numai acestea dovedesc incapacitatea,iresponsabilitatea,incompetenta,nerusinarea,neobrazarea pigmeilor politici care au ”condus” judetul si municipiul ARAD!!!!!! Ultimele ”realizari” remarcabile ale ”edililor” aradeni-demolarea unei toalete publice si blocarea unui pasaj in Micalaca. Prietenia ARADULUI cu CHINA promovata de LIZICA MIHUT si IUSTIN CIONCA incepe sa dea rezultate!!!!!
DACA NU ERA DE PLNS ERA DE RIS
Vom avea cu toții vehicule zburătoare înainte de a vedea acest pasaj finalizat. La fel și cu Cetatea Aradului trecută în circuitul civil…