Ne este foarte greu să acceptăm, din nou, faptul că lucrările la pasajul din Micălaca au fost suspendate. Vă reamintim că primii muncitori au început să lucreze la acest pasaj al incompetenței tuturor celor avizați, fie că vorbim de politic sau administrativ, atenție, în 24 iunie 2011. Lucrările de aici ar fi trebuit să fie finalizate în 12 luni calendaristice. Între timp, promisiunile au curs, an de an, precum apa pe râul Mureș. N-au curs însă lucrările. Și tot așa am ajuns în noiembrie 2019, iar lucrările nu sunt gata nici acum și nici nu știm când vor fi.
Fără front de lucru
Ultimul constructor – Implenia Baugesellschaft m.b.H (o companie din Austria ce are sucursală la Voluntari) și-a făcut bagajele și a plecat, deoarece nu are front de lucru!
Este greu de crezut, dar, de această dată, nu vorbim nici de lipsa unui constructor, nici de lipsa banilor și nici măcar de „frecușuri” între politicieni, ci vorbim de o mână de proprietari care au teren în această zonă, care au blocat și blochează în continuare finalizarea acestui pasaj. Pe scurt, ei nu sunt de acord ca liniile de înaltă tensiune să fie relocate pentru a se putea continua lucrările.
În tot acest timp, atunci când se lasă bariera, încep să curgă și urările de „bine” din partea tuturor celor care ne tranzitează.. și nu sunt puțini.
Problema: dreptul de uz și servitute
Situația nu s-a schimbat, în privința deciziilor, de acum o lună.Cristian Ispravnic, directorul DRDP Timișoara, care explică pentru cititorii Jurnal arădean/aradon.ro care este situația actuală o situația similară cu cea de acum o lună: „Execuția lucrărilor la acest obiectiv nu poate continua fără relocarea liniilor LEA 110kV și LEA 20 kV, respectiv până la obținerea dreptului de uz și servitute de la proprietarii terenurilor traversate de cele 7 linii de înaltă și medie tensiune, în favoarea E-Distribuție Banat. Din acest motiv, antreprenorul nu mai are front de lucru, execuția lucrărilor fiind suspendată până la obținerea dreptului de uz și servitute de la proprietarii terenurilor traversate de cele 7 linii de înaltă și medie tensiune”.
Optimism printre documente
De câteva luni, încercările de obținerea a acordurile sunt aproape zadarnice. Dar optimistul nu a dispărut la cei de la drumui. D.R.D.P. Timișoara, completează directorul Cristian Ispravnic cu optimism, împreună cu antreprenorul se ocupă în continuare de obținerea tuturor documentelor necesare în vederea obținerii acordului proprietarilor terenurilor în cauză. Rămâne de văzut doar cât adevăr stă în acest optimism.
Trimite articolul
XVinovați,Dragnea,Veorica, PSD,am mai spus,acolo era bun pasaj subteran,nu era nevoie de atâtea avize,de mult era gata,dar interesele sunt mari,proprietari de terenuri au știut ce vor,oare cine sunt?, trebuie să câștige cineva cât mai mult
Tarziu au vazut ziaristii ca firma a plecat ! Au plecat de circa o luna si au luat cu ei si fier betonul care statea depozitat pe șantier de ani de zile. Nu a mai ramas nicio bucata de fier ! A ajuns fierul cumva in propietatea constructorului ??
Tovaarse Ispravnic si daca nu se vor obtine de la proprietari dreptul de servitute nici de acum in 1000 de ani ce faci? Dormi cu limba in gura? De ce nu expropriati proprietarii in interes de utilitate publica si atunci toaat lumea va fi multumita: proprietarii vor primii bani si lucrarile vor continua (totusi)!! Tie nu iti este rusine tovarase Ispravnic sa te numesti aradean pentru mizeria de la acest pasaj pe care o coordonezi?????????????
afaceristii din politica romana ca acestia au fost PSD sau Falconetii ( PNL ) isi bat in continuare joc de aradeni ! Ii fura cit pot si ii lasa iar sfidati !! Astia sint mafiotii !!
Vin cu siguranta in aprilie ca in iunie sant alegeri.
Si avizele astea nu puteau fi obtinute in cei 6 ani cat nu s-a lucrat la pasaj?
nu este asta nici un pasa , va fii doar cand se va termina lucrarea
in acest moment este un monument al incompetentei .al imbecilitatii si al impotentei celor implicati
Banii au fost foarte minuțios împărțiți și dirijați unde trebuie, dar nu au fosr suficienți pentru , că doar ei conduc municipiul și județul, acum și guvernul e al lor … adică a lui werme, așa că nu-i verifică nimeni…….. nu-i așa că Dragnea și P.S.D.-ul e de vină ?!
Revin cu propunerea pe care am mai avut-o: expropriere in interes national (ca e DN7), si dupa terminarea lucrarilor vinzarea terenurilor la licitatie publica ! Daca tin atit de mult la terenuri lor, o sa le cumpere !
Hai ORBANE ca se poate cu putin efort il termini pana in 2300 hai baga mare cere ajutor de la PSD-ìdìşti
Cred ca va fii interesanta publicare listei cu numele proprietarilor de terenuri,sunt aproape sigur ca vor fii nume surpriza,ce zici Aradon incercam?
Oare de expropriere pentru interes national a auzit cineva? Daca nu, va propun sa lecturati Legea nr. 255/2010.
Lectura frumoasa !
E multi de vina :ponta,dancila ,Iliescu,comunismul, basescu, elena,care-o fi si s-o nimeri,rusii,americanii,ungurii,mongolii,chinezii , euglena verde,limbricii. E de vina lucrarea in sine. Ce ne trebe noua pasarela? La ce ? Unde îi salvatorul oraselului? Ce caută el la Bruxelles când au rămas atâtea lucruri neterminate ! Ca dar el le poate rezolva…
Si când va fi gata pasajul se fa face coada imensa la Vladimirescu… blocaj total….. deci nu știu unde va grăbiți……