Falcă a anunţat că, în urmă cu două săptămâni, a avut loc o întâlnire tehnică în Arad, iar săptămâna trecută una cu reprezentanţi ai Enel, firma care pare să pună piedici construcţiei pasajului din Micălaca. „Problemele ivite în privinţa pasajului trebuie rezolvate la nivel local, nu la nivel de minister. Vorbim despre câţiva stâlpi de curent şi despre accesul la aceşti stâlpi. Există soluţii, iar în perioada viitoare, în cel mult două săptămâni, vom prezenta aceste soluţii”, a declarat preşedintele PNL Arad. Aşadar, la nivel declarativ, ne putem aştepta ca lucrările la pasaj să fie reluate încă de anul acesta. Aşteptăm şi faptele.
Trimite articolul
XLa nivel de discutie ii de aproape un deceniu, si la aceeasi nivel este si acum.
vine campania electorala pentru locale, normal ca se face anul asta…
Tara asta nu are bani! Va spun yo! Nu exista bani!!!!!
Nu ii poti fura, nu ii poti administra prost, e vb de bani putini,
uitati-va ce infrastructuri is pe afara oameni buni, cine le-a construit si din ce?
Vb de 30 de ani de democratie, uitati-va la Germania, Franta sau ce tara vreti voi din occident, au 1000 de km de autostrazi si pasaje si tunele si ordine si tot, vb de Germania reconstruita dupa 1950, pana in 1989 au trecut 40 de ani, noi in 30 de ani nu suntem nici la 15% din ce au aia, IN ROMANIA NU EXISTA BANI, SI UE NU DA NICIODATA DESTUL!
-
Dar de ce tovarase anotimp compari tu Romania cu Germania, Franta , etc. cu Romania? De ce nu compari tu Romania cu tari comparabile ca si dezvoltare cu ea! Avand in vedere ca la iesirea din comunism eram tara cea mai saraca din lagarul socialist (adica din toata Europa si numai din UE-mai putin Albania, singura tara care era mai saraca ca noi) de ce nu ne comparam cu tari din Europa geografica cu care ne putem compara. ca de exemplu Moldova de dincolo de Prut, Ucraina, Belarus, Rusia, Armenia, Bosnia Hertegovina, Serbia, Macedonia, Muntenegro, Kosovo, Bulgaria, etc!!!!! Desi nu stiu daca nu tarile din fosta Jugoslavie (mai putin Slovenia care este aproape la nivelul Austriei si Croatia care tine aproape de Slovenia )enumerate mai sus nu ne dau clasa si astazi , chiar neavand acces la bani Europeni! Si sa stii tovarase anotimp ca daca nu aveam atat de multi comunisti in tara ca si tine si daca nu se fura atat de mult (incepand cu iepoca Iliescu-Nastase cu care tu sigur ai votat si continuand cu iepoca Basescu) Romania era altundeva! Sidaca nu am fi astazi in UE (cu tot cu comunisti ca si voi care sunteti multi pe aici)eram astazi intr-o cloaca mai mizerabila decat Moldova de dincolo de Prut!!!!!
-
prietene, nu sunt comunist, dar am semne de intrebari, germania nazista a fost o tara care a pierdut al doilea razboi mondial, trebuiau sa fie robul tuturor, si uite ca nu e, sti de ce? ca au avut boase bah nene, nu ca noi! Noi nu avem cultura, nu avem mental, e o tara de rahat care isi merita soarta, nu drumuri, poduri, infrastructura, si trai decent
-
Declaratia tovarasului Gheorge Scalda, e contradictorie, adica, sa pun intrebarea invers, de ce ar fi blocata situatia din moment ce ministerul transporturilor a asigurat deja finantarea ? Raspuns: pt. ca e o gogoasa !
Pana se va da in folosinta acel controversat pasaj ar trebui sa faca ceva si cei de la CFR cu acaea bariera care se inchide cu 8 minute inainte de a trece trenul si dupa ce a trecut trenul mai sta incisa in ca vreo 2-3 minute. Chiar vineri am stat 22 de minute la acea faimoasa bariere si am asteptat dupa doua marfare care au trecut una dupa alta la interval de 12 minute fara sa se deschida bariera. Sa nu mai zic ca sa adunat o coloana de un km de masini.
Un os de ros. Toti sunt vinovati, doar Falca este destept. Atat de destept, incat in calitate de drumsr nu si-a dat seama din faza de stufiu de fezabilitate ca acolo sunt niste stslpi , care predupun niste investitii conexe.
Si acum, isr msi vine cu o promisiune. Inghititi-o si votati-l pe “ordonanta” lui, pe Balcea