Municipalitatea arădeană îi aşteaptă pe comercianţii de pepeni să depună cereri la Primărie pentru obţinerea acordului de ocupare a domeniului public. Asta dacă vor să obţină un loc în cele patru amplasamente stabilite pentru desfășurarea activității de comerț ambulant cu pepeni pe domeniul public al municipiului Arad. Cererile, împreună cu documentația se depun direct/personal de către solicitant sau prin împuternicit, în condițiile legii (procură/împuternicire notarială), la Primăria Municipiului Arad, Serviciul Relaţii cu Publicul şi Asociaţii de Proprietari (camera 5 din Palatul Cenad) sau on-line, la adresa de e-mail: registratura@primariaarad.ro, până la 14 iulie 2023.
„Comerţul ambulant cu pepeni se desfăşoară în perioada 15 iulie – 30 septembrie 2023, dar nu înainte de achitarea taxei pentru ocuparea domeniului public la Direcţia Venituri din cadrul Primăriei Municipiului Arad” – informează municipalitatea.
Condiţii
Amplasamentele stabilite de Primărie pentru comerțul ambulant cu pepeni pe domeniul public al municipiului Arad sunt: *Cartier Grădiște – Piața Carpați – str. I.B. Deleanu intersecția cu str. Z Moricz; *Cartier Bujac – Str. Independenței (tronson între str. Leului și str. Năsăud); *Cartier Gai – lângă Biserica Ortodoxă Sârbă (str. Dunării); *Cartierul Aradul Nou – Calea Timișorii (zona fostului magazin „Lanțul”, actual „Sanex”).
În ceea ce priveşte condiţiile de desfăşurare a comerţului ambulant cu pepeni, regulile sunt următoarele: *marfa va fi expusă doar în perimetrul locaţiei stabilite; *comercializarea pepenilor se va realiza direct din mijlocul de transport (care trebuie să aibă număr de înmatriculare); *este permisă doar comercializarea cu pepeni; *activitatea desfăşurată nu va afecta circulaţia pietonală și auto şi nici activitatea specifică zonei (circulația pe pistele de biciclete etc.); *se va respecta curăţenia domeniului public afectat; *se va deține la locul de vânzare acordul pentru desfășurarea comerțului stradal, eliberat de Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente din cadrul Primăriei Municipiului Arad, dovada achitării taxei de ocupare a domeniului public – în original, documentul de identitate al vânzătorului, care să coincidă cu identitatea persoanei menționate în acordul solicitat.
„În cazul constatării nerespectării condițiilor stabilite, acordul se consideră retras de drept” – atenţionează Primăria.
Trimite articolul
Xsomn usor,sa fiti voi sanatosi,se vind deja pepeni in zonele respective de cel putin 3 saptamini,apropo vi se par suficiente 4 locatii?jumate din arad nu are o piata,de la piata mihai viteazul inspre aradul nou nici o piata,asta este sprijinul liberal pentru producatorii locali, un punct de vinzare pepeni,