ARAD. 24 de ore din 24, şapte zile din şapte. Aşa se va lucra pe drumul Pâncota-Târnova-Buteni. Anunţul a fost făcut de către reprezentanţii firmei DSE Consulting, constructorul de pe acest drum, şi transmisă public de către reprezentanţii Consiliului Judeţean Arad. „Nu suntem contra-cronometru, dar ne dorim să vedem lucrarea finalizată cât mai repede. Și, bineînțeles, nu doar cât mai bine, ci foarte bine! Mă bucur că firma constructoare crește și mai mult ritmul dar, atenție, viteza nu trebuie să fie în detrimentul calității. Noi continuăm controalele și pe acest drum județean, nu doar să reparăm, ci să prevenim eventuale deficiențe”, a anunţat Iustin Cionca, preşedintele CJA, care a mai completat faptul că permanenţa în lucrări a fost instituită pentru finalizarea cât mai rapidă a şoselei.
Numai că declaraţiile lui Cionca nu scot la iveală chiar tot adevărul. Într-o conferinţă de presă care a avut loc în luna februarie a acestui an, înainte să fie stabilit constructorul de pe Arad-Şiria, managerul şantierului de pe Pâncota-Buteni, reprezentantul firmei DSE Consulting, spunea că lucrarea de pe Pâncota-Buteni este păguboasă pentru societatea pe care el o reprezintă. “Noi am depus oferte atât pe Pâncota-Buteni, care este o lucrare subevaluată, cât şi pe Arad-Şiria-Pâncota, de unde se poate rămâne cu profit. Pentru Pâncota-Buteni, noi suntem singurii care am depus ofertă. Dar, dacă nu câştigăm şi licitaţia pentru Arad-Şiria-Pâncota, noi vom pierde bani pe primul şantier”, spunea la vremea respectivă reprezentantul DSE Consulting. Şi, după cum se ştie, licitaţia pentru Arad-Şiria a fost adjudecată, în final, după nenumărate contestaţii şi procese în instanţă, de către arădenii de la Sylc Con Trans. Aşa că, cel mai probabil, ilfovenii de la DSE Consulting vor să încheie cât de repede posibil şantierul de pe Pâncota-Buteni, să îşi ia utilajele şi să plece. De aici, cel mai probabil, şi munca de 24 de ore din 24 care se va derula pe şantierul menţionat mai sus.
Citiți principiile noastre de moderare aici!