Dacă în unele cazuri prezenţa la târg a fost mulţumitoare, au existat şi evenimente care nu s-au ridicat la nivelul aşteptărilor.
Primul eveniment expoziţional, Târgul Petreceri de Vis, dedicat viitorilor însurăţei a fost un succes. Gabriela Bora, managerul de proiect, explică: „Au venit aproximativ 65 de expozanţi, iar numărul vizitatorilor ce au plătit bilete de intrare a fost de 3.800. Putem spune că cifrele sunt asemănătoare cu cele de anul trecut, iar acest fapt ne mulţumeşte. Târgul a devenit un punct de referinţă pentru miri şi mirese, iar asta se vede an de an”.
Târgul dedicat arădenilor care doresc să construiască, să renoveze, sau să aducă diverse îmbunătăţiri spaţiului în care trăiesc, a devenit un eveniment cu dedicaţie pentru cei interesaţi. „Dacă e să ne raportăm la numărul de vizitatori există o scădere, anul acesta fiid vorba de 7.500 vizitatori, dar potrivit expozanţilor a crescut semnificativ procentul celor cu adevărat interesaţi”, spun Cimi Enache, coordonatorul evenimentului.
Cu aproximativ opt sute de vizitatori mai puţini decât în cazul Confort Construct, s-a încheiat şi evenimentul de săptămâna trecută: Targul Estival, de Paste şi Gardenia. În acest caz, managerul de proiect a explicat că este nevoie de schimbare de atitudine a expozanţilor pentru a avea mai mult succes de acum înainte.
JA-A.P.
Citiți principiile noastre de moderare aici!