ARAD. Anunţ-surpriză al Primăriei Municipiului Arad, în ceea ce priveşte recrutarea de personal. Vineri, 27 mai, pe site-ul instituţiei a fost publicat următorul anunţ:
„Primăria Municipiului Arad organizează în data de 29.06.2022, ora 11.00 (proba scrisă) concurs de recrutare în vederea ocupării funcției publice de conducere vacante de director executiv din cadrul serviciului public de interes local Centrul Municipal de Cultură Arad.”
Vorbim despre funcţia ocupată în prezent de către Daniela Pădurean-Andreica.
Cum e posibil?
De când există Centrul Municipal de Cultură (CMC) în Arad, se ştie că Daniela Pădurean-Andreica este directoarea acestuia. Ceea ce nu se prea ştia până acum este faptul că Dana Andreica era definitivată, prin concurs, pe postul de director adjunct al CMC. Atâta doar că ea a preluat, prin delegare, şi atribuţiile directorului executiv. Din 2015 până în prezent, delegarea s-a făcut anual, prin dispoziţia primarului, cu acordul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici. Şi nimic nu părea să anunţe vreo schimbare a acestui obicei…
Iată că, totuşi, „firul de iubire” dintre Daniela Pădurean-Andreica şi Primărie s-a rupt după şapte ani de bună înţelegere. A fost sau nu a fost luată prin surprindere directoarea CMC de această… „intenţie de divorţ”?
„Ca funcţionar public, dacă eşti pe o funcţie publică temporar, ştii că oricând se poate întâmpla ca autoritatea să ia hotărârea să organizeze concurs pentru acea funcţie” – s-a limitat să ne declare Dana Andreica.
Întrebată dacă va participa la concursul pentru ocuparea postului de director executiv al CMC Arad, ea a precizat:
„Am termen trei săptămâni pentru a hotărî. Mai văd încotro mă voi deplasa.”
Calendarul de concurs
Dosarele de concurs se depun la sediul Primăriei Arad până la data de 15 iunie 2022. Selecţia dosarelor de înscriere se va face în maximum 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor. Proba scrisă e programată în data de 29 iunie 2022, ora 11, la sediul Primăriei. Interviul va avea loc în maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise, tot la Primărie.
Profilul candidatului
Potrivit anunţului de concurs, candidaţii la postul de director executiv al CMC Arad trebuie să aibă studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul: științe umaniste și arte, ramura de științe: filologie. De asemenea, trebuie să aibă master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor legale. O altă condiţie e legată de vechime: minimum 7 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice.
Trimite articolul
XPana si “stalpii culturii” pot fi mancati de cari.
-
Sper că nu pe țoapa de Andreica o numești stâlp al culturii
-
Tu ști atâta carte cât știe ”țoapa” asta ??????? Rușine să-ți fie.
N-am idee cine-i, dar tu te-ai prezentat.-
Daca nu o cunoști, ești convins că nu e o țoapă?
-
-
pt ce anume.esteplatita instituia respectivă din bani publici ? ce anume fac, susțin, care sunt rezultatele existenței acestui cmc ?
-
Crezi ca o institutie de cultura este inutila doar pentru ca tu nu sti ce rol are actul cultural in viata unui oras?
Sau in categoria cultura intra doar pubul si birtul?
Pate da domnul si vine cineva la centrul de cultura care sa faca intradevar cultura nu doar spectacole de craciun si revelion.Sa faca bine sa se uite in orasele vecine unde spectacolele de folclor si festivalurile care aduc omagii celor ce au fost in slujba culturii satului ARAD.
Pădurean – Andreica Daniela
Daniela Pădurean-Andreica este filolog și manager cultural. A absolvit Facultatea de Filologie din cadrul Universității “Babeș-Bolyai” Cluj-Napoca – secția Limba și literatura română/limba și literatura franceză (1987), are un masterat în Management educațional (2006) și unul în Management și finanțare în administrația publică (2006).
Deci e cam clar ca nu pleaca doamma Andreica, doar se definitiveaza pe post. Conditiile pt a ocupa postul sunt croiteexact dupa studiile dansei.