Gropile care se formaseră pe traseele liniilor de tramvai au beneficiat de reparații în lunile de iarnă, mai ales acolo unde se adânciseră îngrijorător. Însă reparațiile au ținut până la prima ploaie, iar șoferii care n-au prevăzut acest fapt au luat, joi seara, noile gropi din plin. Dar pentru că suntem în an electoral totuși, drumarii au fost scoși pe traseu chiar a doua zi, pentru o nouă rundă de „cârpeli”.
Trimite articolul
XLe ies din a doua, a treia etc….
Lucrari de proasta calitate realizate de muncitori fara experienta si cu materiale neconforme cu standardele de realizare a unei asfaltari profesioniste. Cine e responsabil sa plateasca din propriul salariu !!!
Calitate romaneasca la pret nemtesc.
La Oradea au fost semnate de Ministerul Transporturilor construcția a 4 noi pasaj la ieșirea din oraș.
Cu se poate acolo și la noi doar lucruri de mântuială,fara cap.
Lucrări marcă consacrată de 20 de ani spălare de bani publici în buzunarele proprii ale firmelor de partid metodă patentată de așa numitul Faraon de la Brad totuși cred că chiar și bradul Ne a luat o înainte și nu mai face acest tip de lucrări nu va plăti nimeni pentru că cei care trebuie să facă recepția sunt pe mână cu patronul A se vedea tehnodomus ți l contrast Pro arhitectura firme de doi bani abonate sugative la contractele cu statul
Bătaia de joc continuă. Vedeți și DN79 Arad – Chisineu Criș
Votati Bibart!Votati PNLRomania lucrului bine facut!Astia nu sunt in stare sa astupe cum trebuie niste gropi,ce sa mai vorbim de pasaje sau alte proiecte marete de infrastructura!
Este deja strigator la cer ce-a ce se intampla in catunul nostru african. In 2024 se executa lucrari ca in anii de aur al socialismului….. dar la supra preturi de 2024
Votați foștii PDL-iști, vom trai bine…
La ce ne mai trebuie DRUMURI și AUTOSTRĂZI ?