ARAD. Una dintre marile probleme întâlnite pe drumurile judeţene ar putea fi sancţionate mult mai drastic. Supratonajul, o practică a firmelor de transport care circulă pe drumurile din Arad, ar urma să fie amendat mult mai rău decât acum. Anunţul a fost făcut de către deputatul Sergiu Bîlcea, cel care a iniţiat un proiect pentru modificarea legii privind circulaţia pe drumurile judeţene. „Venind din Consiliul Judeţean, acolo unde am activat în domeniul infrastructurii rutiere, am considerat că este nevoie de schimbări în ceea ce priveşte legea privind circulaţia pe drumurile publice, respectiv sancţionarea celor care distrug şoselele prin depăşirea tonajului admis. Alături de colegul meu, Glad Varga, şi de alţi colegi de la PNL am iniţiat această modificare a legii care merge pe trei direcţii: majorarea amenzilor pentru depăşirile de tonaj, posibilitatea ca cei din consiliile judeţene să emită amenzi pentru depozitarea deşeurilor pe marginea drumurilor judeţene, precum şi modalitatea în care se efectuează cântărirea vehiculelor de transport. În prezent, legislaţia permite ca această cântărire să se efectueze numai cu cântare mobile. Propunerea noastră este ca, odată cu modificarea legii, să putem efectua cântăriri dinamice, cu cântare fixe. Practic, traficul să fie deviat prin zona de cântar. Proiectul de lege are avizul Uniunii Consiliilor Județene, a trecut de plenul Senatului și de comisiile Camerei Deputaților și urmează să intre în dezbaterea din plenul Camerei Deputaţilor, care este for decizional. Sperăm ca, săptămânile viitoare, să intre deja la vot”, a explicat Sergiu Bîlcea, deputat şi preşedintele PNL Municipiul Arad.
Acesta a vorbit despre faptul că, din 2016 şi până în prezent, în judeţul Arad au fost modernizate drumuri judeţene în lungime totală de 440 de kilometri, iar până în 2027 să fie modernizaţi alţi 300 de kilometri. „Prin această lege, am putea oferi un mecanism consiliilor judeţene prin care să protejeze mai bine drumurile, investiţiile realizate atât de greu”, a mai spus Bîlcea.
Trimite articolul
XIAR POZE CU MĂSCĂRICI ?
Ce legătură are specimenul din poză cu Liberalismul!?
In loc să susțină transportatorii, doar se declară Liberal, balcea nu știe ce taxe si amenzi să mai mărească sau inventeze.
-
Bilcea nu bAlcea….
si mai liberal decat tine….
Ciroza hAur-ista….-
Domnu’ amibă, scrisul agramat denotă tocmai orientarea politic-extremistă a unui aurist.
-
-
In loc să susțină transportatorii, doar se declară Liberal, balcea nu știe ce taxe si amenzi să mai mărească sau inventeze….
Serios ? ma hepatita proasta , nu e nimeni obligat sa plateasca taxe de drum , bani din care se fac drumurile si impozite si taxe , bani din care iar se fac drumuri , iar cand sa beneficiezi de o sosea civilizata si in bune conditii de utilizat , sa te trezesti ca drumurile sunt distruse de asa zisii transportatori , care in loc sa incarce cat prevede sarcina maxima a camioanelor , ei incarca de doua ori greutatea admisa pe axa , distrugand astfel toate soselele , iar cei cu turisme isi rup masinile in urma
,, transportatorilor ,, acasa daca ti ai cumparat un scaun care suporta o greutate maxim garantata de producator de 150 kg ,nu cred ca vei pune pe acel scaun 250 sau 300 de kg , doar daca nu l ai cumparat din banii munciti de tine
Bravo Sergiu Bilcea
un om responsabil. Altfel ar fi aratat Aradul cu el la conducere.
rezultate la CJA rezultate in Parlament
-
Aradean, consumi etnobotanice? Bilcea e un pacalici al politicii.
fiind in UE era mai bine pentru toti sa fi avut pe cineva, in traducator de germana da reduce legile de acolo.Ce doreste domnul Balcea cred. ca exista in legislatie de cel putin 20 de ani
Cineva trebuie sa umble la “ouăle” patronilor de transporturi de agregate de balastiera ( foști polițiști de la Brigada Rutiera Arad) și sa le cântărească basculantele care distrug infrastructura rutiera.
Treaba e gravă cel puțin Lipova timisoara se circula si firmele de transport folosesc din plin aceste așa zise drumuri adică e gravvvv
Confiscata masina, anulat atestatul soferului, ramas fara permis profesionist pt 1 an. Refuz la cantarire, retinut camionul definitiv. Sa vedem, mai se merge la sipratonaj?
Numa sa nu uitam, a lu cine sunt camioanele? Cine da spaga? Asa ca ….