Luarea de poziţie are loc la câteva zile distanţă de la momentul în care Consiliul Judeţean a anunţat emiterea certificatului de urbanism pentru această investiţie.
„Investiția are o influență pozitivă asupra municipiului. Prevede construcția unui pasaj rutier peste calea ferată între Arad și Vladimirescu și două zone de subtraversare între cele două localități. Sper ca, după finalizarea investiţiei, să scăpăm de traficul aglomerat dintre Arad şi Vladimirescu. Se lucrează la proiectare și vreau să vedem soluțiile pentru panourile fonoabsorbante care vor fi instalate în Micălaca. Oricum, traficul feroviar va fi mult redus prin construcția podului feroviar care permite redirecționarea trenurilor de marfă. Mi-aș dori să scoatem cu totul traficul feroviar din Micălaca dar nu știu dacă este posibil. De asemenea, Gara din Aradul Nou și zona din jur vor fi reamenajate. În mod normal, toamna aceasta ar trebui să fie gata proiectul, iar anul viitor în primăvară ar trebui să înceapă lucrările”, a declarat Sergiu Bîlcea.
Trimite articolul
XCalea ferata(de tramvai) Arad-Ghioroc,in ce an incepe lucrarea?sa nu mai vorbim de CUM arata sinele prin Gai,Gradiste,Micalacea,F.Frumos-,,cv perspective?secolul asta.
Da, se lauda cu ce fac altii! UE, Guvernul prin min. Transporturilor, CFR, etc. Unde-i meritu lu domnu aista!?
-
Ce-ti mai place…….
Ați consumat carbit? Contractul a fost semnat în noiembrie.
Și specifică astfel 6 luni proiectarea și 36 luni execuția.
Deci în luna mai începe șantierul pe tronsonul 4 Ronat Triaj-Arad.
Nu în anul viitor cum spune Bilcea e un proiect finanțat din PNRR cu termene foarte stricte. Va dați seama dacă ar fi fost Bilcea responsabil de PNRR cu termenele invocate de ele s-ar fi lucrat pe șantiere doar în campaniile electorale.
Te mai suporți, jigodie ???
Sergiu Balcea, zero contributie si la acest proiect …