ARAD. Nimic nou în Arad. Membrii de partid şi-au găsit un loc călduţ în Consiliul de Administraţie al Aeroportului Arad. Că sunt specialişti sau nu, nu putem să ştim. Cert este că întreg Consiliu de Administraţie va fi „populat” de politicieni, mai mari sau mai mici, pe care acum partidul îi răsplăteşte. Dar să vorbim la subiect. Consiliul Judeţean Arad, care are în subordine Aeroportul, a întocmit un proiect de hotărâre referitor la aprobarea Consiliului de Administraţie al Aeroportului Arad. În cadrul acestui proiect, este anexată şi lista celor care, teoretic, vor veghea la bunul mers al activităţii aeroportului, la stabilirea direcţiilor de dezvoltare sau la numirea şi revocarea directorilor. Primul pe listă este Dan Florin Buda, angajat al Consiliului Judeţean Arad, în subordinea directă a lui Iustin Cionca, prim-vicepreşedintele PNL Arad. Al doilea membru este Mile Vidac, despre care se spune că are experienţă juridică. La o simplă căutare pe o reţea de socializare, se poate observa că Vidac este trup şi suflet alături de PNL, la care i-a făcut campanie în preajma alegerilor locale de anul trecut. Lista este continuată de Andreea Vekaş, care este, de asemenea, susţinătoare înfocată a „galbenilor” din Arad, lucru dovedit tot pe o reţea de socializare. Se pare că Andreea Vekaş ar fi fost aleasă în Consiliul de Administraţie al Aeroportului Arad datorită experienţei pe care o are în domeniul economic. Urmează apoi Norbert Pal, specialist în domeniile juridic şi economic. Acesta nu este membru PNL, dar demonstrează faptul că alianţa liberalilor cu maghiarii funcţionează, fiind membru UDMR. În sfârşit, ultimul pe lista celor care vor veghea la dezvoltarea activităţii aeroportului este Cristian Cotuna, candidat PNL pentru un loc în Consiliul Local Municipal la alegerile din septembrie 2020.
Singura persoană de pe listă despre care nu am reuşit să aflăm informaţii este Livius Grozdi, care va fi, de asemenea, membru al Consiliului de Administraţie, dar care, se spune, este şi el simpatizant al „galbenilor”.
Şi banii
După cum era de aşteptat, cei enumeraţi mai sus nu vor fi voluntari, ci vor fi remuneraţi în fiecare lună. Toţi cei enumeraţi mai sus vor primi, lunar, o indemnizaţie egală cu salariul minim. Totodată, ei vor primi şi o indemnizaţie variabilă care poate ajunge până la 11.200 de lei pe an. Asta dacă Aeroportul Arad îşi va bifa indicatorii de performanţă. Mai trebuie menţionat că cei şase enumeraţi mai sus vor primi mandate de patru ani de zile. Practic, pentru următorii patru ani, vor încasa un salariu de la aeroport, indiferent dacă acesta va avea activitate sau nu.
În aprilie
Noul Consiliu de Administraţie al Aeroportului Arad îşi va primi mandatul în 19 aprilie, atunci când va avea loc Adunarea Generală a Acţionarilor, moment în care consiliul va fi validat.
Trimite articolul
XVă așteptați la altceva?
PSD versus PNL =aceleași obiceie.
-
sorosika e mai buna?? ia vezi cazul consilierei din TM, Stalin ar fi invidios ..!
Ce sa mai…. o vaca de muls
Oare cate ore de zbor au acestia?
Cristi, tu erai tăticule un simplu ziarist lipitor pe lângă omuletii PNL-ului. Vad ca ai avut mult de lucru, pana te-au înfipt. PCR-partid de elita.
Mai ceva ca la fostul regim de dinainte de 89
Erai membru PCR / cu voie sau nu/ prindeai un loc de munca mai bun. Nu erai membru PCR adio repartitie de butelie sau TV color adio loc de munca bun adio repartizare de locuinta adio promovare in categoria de munca superioara 5-6 etc etc .Secretarul de partid facea legea.
Acum e cam la fel dar cu alte date desigur. Asa ca………vin ai nostri pleaca ai nostri noi muncim cu drag…. dar nu-i asa suntem o tara libera .democratica membra UE nu? Hai pa!
de rasul lumii…. consiliu de administratie la o “companie” care nu are activitate… HMMMMM….
Aeroportul nu produce nimic, nu merita efortul😂 salariile trebuie sa fie minime dacă ei nu găsesc soluții și oferte orin concediile care le petrec prin lumea larga. Cati dintre sefi de vagauna sau holbat pe la camerele de comerț prin Asia? Sint zeci de operatori dintre care cel puțin 5-6 erau pe piata astăzi. Pompam fonduri pentru reparati și alte celea fără rezultat. ICCOEnerg cind va reveni pentru o noua reparație capitala 😂
=)) tragi-comic…cum sa se întâmple ceva cu aeroportul ăsta în situația asta. Tot voi sunteți vinovați că îi tot votați pe semidocții ăștia.
Hai la ciolan!!
oare bugetul alocat pt salariile acestor politicieni nu se putea directiona catre cadrele medicale care uneori nu sunt platite la justa lor valora.
Nu e bine ceea ce se intampla, de ce nu se conesioneaza sau inchiriat aeroportul unei firme private pe niste ani , statul -implicit CJA ar scapa de un efort financiar si s-ar face economii la buget.Sistemul acesta prezentat , e parazitarea statului de catre camarila partidului .Nu e bine ceea ce se intampla , mai ales ca Aeroportul Arad nu functioneaza , situatia e ridicola, PARTIDELE POLITICE SUNT O MAFIE!Daca ar fi angajati la stat pe criteriul competentei , eu cred ca Romania din din toate punctele de vedere ar sta mai bine.
Pai si seful aeroportului nu e din PNL ? E sluga lui Falca de 20 de ani. De Moșneag nu a-ti auzit ?
incompetenti numiti politic. cei care le sunteti prieteni, le spuneti ceva in fata?
IATA MERITROCRATIA ATAT DE DES INVOCATA DE JEGURILE PNL-USR !
pnl si psd = aceasi mizerie. ah nimic nou, vechiul USL…
Normal, plin de experti in avioane…
Nu i ajunge la femela Vekas salariutiu de la privat. Mai mai ….unde nu curge picura….
Răbdare!
Revine și Ryanair la Arad ca să ne mulgă bugetul și mai mult ca și la Oradea ‼️
Aeroportul Arad este o gaura neagra pentru bugetul judetului si implicit al aradenilor.
Platim , de ani de zile , pentru nimic. Doar pentru salariile babane ale unor clienti politici care nu fac NIMIC.
Repet. bani publici platiti pentru NIMIC. Curtea de conturi mai exista in judetul Arad? Sau si asta e PDL-izata?