ARAD. După ce la mijlocul săptămânii trecute Jurnal arădean şi Aradon (www.aradon.ro) au relatat despre situaţia anormală de la poştă – unde oamenii stăteau ore întregi la coadă pentru a ridica colete poştale din străinătate – a apărut şi reacţia (aşteptată a) Oficiului Judeţean de Poştă (OJP) Arad. În ciuda faptului că acum câteva zile şeful OJP, Dan Ţoldan, declara că „în acest moment nu există o soluţie pentru eliminarea cozilor”, lucrurile s-au schimbat. În bine, pentru arădenii care au de ridicat colete ce necesită şi vamă.
Potrivit unei informări pe care ne-a transmis-o OJP Arad, „începând din 26 ianuarie 2015, programul cu asistenţă vamală al Oficiului Poştal Arad 1 – GH2, strada Piaţa Gării nr.3, va fi extins de la două la trei zile pe săptămână: luni, miercuri şi vineri, iar orarul în zilele menţionate va fi 9.00-17.00.” Aşadar, nu doar numărul zilelor e mai mare, ci şi al orelor. Dacă înainte se lucra în intervalul orar 10.00-15.00 (cinci ore pe zi, zece pe săptămână), în viitor sunt programate câte opt ore pe zi, adică 24 pe săptămână. Mai exact, mai mult decât dublu faţă de orarul anterior.
E o măsură care aduce o oarecare normalitate în relaţia dintre poştă şi cetăţenii Aradului. Ne întrebăm însă de ce nu a fost gândită şi pusă în aplicare o astfel de decizie decât după apariţia problemelor în presă…
Evidenţă
„Odată cu creşterea exponenţială a cumpărătorilor de pe internet, au devenit evidente şi imperios necesare mărirea programului şi/sau deschiderea mai multor ghişee. Dar pentru gândirea unei strategii de lucru sunt convins că există salariaţi cu remuneraţie corespunzătoare…” – opina cititorul nostru Marius Orban, într-un email trimis redacţiei imediat după apariţia articolului „Ore de aşteptare pentru un colet poştal!”.
Citiți principiile noastre de moderare aici!