„Intenția noastră este aceea de a contura identitatea vizuală a proiectului nostru, al cărui scop îl reprezintă dobândirea titlului de Capitală Culturală Europeană. Se vor acorda două premii, fiecare în valoare de câte 10.000 de lei (TVA inclus). Dreptul de proprietate pentru logo şi mascotă va fi implicit transferat Asociaţiei, odată cu ridicarea premiului”, a subliniat Andrei Ando, preşedintele Asociaţiei. Competiţia este deschisă în două secţiuni. Cea de logo, unde se caută elementele care să definească Aradul ca o comunitate dinamică, tendinţa de reinventare respectând însă cultura, tradiţiile, patrimoniul local existent. Logoul Asociaţiei trebuie să definească personalitatea şi caracterul Aradului. Materialele promoţionale ale Asociaţiei vor fi personalizate cu logoul respectiv, fie că este vorba de tipărituri, obiecte vestimentare sau on-line.
În ceea ce priveşte mascota, se caută „o figură simpatică, un simbol al comunităţii locale, inspirată din viaţa de zi cu zi. „Mascota poate fi o clădire, un element geometric, un animal, orice grup reprezentativ sau construcţie care pot fi asociate cu spiritul Aradului”, a precizat Andrei Ando.
Concursul este deschis pentru orice competitor. Concurenţii vor expedia lucrările lor în format tipărit și electronic pe adresa asociaţiei: Arad, Str. Horia nr.2, apt. 6 C. Pot depune lucrări (una sau mai multe) persoanele fizice, asociaţiile, fundaţiile, societăţile comerciale de orice fel. Termenul limită este 16 mai 2014 (data poştei). Asociaţia va anunţa câştigătorul în săptă mâna 26-31 mai 2014.
CITESTE SI:
Citiți principiile noastre de moderare aici!