„Înseamnă că am respectat întru-totul reglementările ordonanţei de urgenţă şi toate atribuţiile prevăzute pentru administraţiile publice”, a punctat edilul.
Ca atare, organigrama va ajunge în cel mai scurt timp pe masa aleşilor municipali iar dacă va trece de aceasta va fi pusă în aplicare. Vor fi, pe noua organigramă, trei demnitari, 495 de funcţii publice şi 128 de posturi pentru personalul contractual.
Conform afirmaţiilor din trecut ale primarului vor fi, după comasări şi mutări, opt direcţii cu servicii şi birouri în subordine, opt directori sau directori adjuncţi şi mai puţin cu aproximativ 30 de posturi vacante (din cele 120 existente la nivel de Primărie). Cea mai importantă modificare în viziunea primarului este faptul că de achiziţii şi licitaţii se va ocupa un singur birou, nu fiecare direcţie, cum era până acum, iar de investiţii o singură structură, fapt ce s-ar putea să îngreuneze munca în Primărie.
Totuşi primarul s-a arătat, vineri, bucuros că organigrama gândită de staff-ul Municipalităţii a trecut de agenţie şi a precizat că şi angajaţii instituţiei s-au arătat bucuroşi la auzul veştii.
Citiți principiile noastre de moderare aici!