„<Apelați la mijloacele de comunicare la distanță> rămâne îndemnul nostru pentru toți cei care zilele acestea au nevoie de sprijinul Primăriei Municipiului Arad în soluționarea problemelor personale sau profesionale. Pentru siguranța tuturor, alegeți să vă prezentați la ghișeele instituției noastre doar în situații excepționale. În contextul creșterii continue a numărului de îmbolnăviri confirmate, este extrem de important să vă protejați pe dumneavoastră și pe apropiații dumneavoastră” – transmit reprezentanţii municipalităţii.
Program nou la Relaţii cu publicul
În cazul în care problemele nu pot fi soluționate cu ajutorul mijloacelor la distanță, atunci e bine de știut că începând de luni, 30 martie 2020, programul de relații cu publicul este următorul:
*Direcția Comunicare: Serviciul Relații cu Publicul – marți și joi, 10.00–12.00
*Direcția Venituri – marți și joi, 10.00–12.00
*Serviciul Public Local Comunitar de Evidența Persoanelor: Serviciul Stare Civilă – luni – vineri, 10.00–12.00, sâmbătă – 11.00-13.00 (doar serviciul decese); Serviciul de Evidenţă a Persoanei – luni-vineri, 12.00-14.00
Opţiunile din online
Primăria Municipiului Arad pune la dispoziție cetăţenilor următoarele mijloace la distanță: pagina web www.primariaarad.ro, hartă sesizări, platforma de contact Plătește online!, plăți online acces trafic greu, forum întrebări/răspunsuri, adresează petiții, sesizări, reclamații, întrebări, e-mail (pma@primariaarad.ro, sesizari@primariaarad.ro, registratura@primariaarad.ro, autorizatiiacces@primariaarad.ro), telefon: 0257/281850, fax: 0257/284744; 0257/253842.
„Acum, mai mult ca oricând, apelați la mijloacele alternative de comunicare cu noi! Vă mulțumim pentru înțelegere” – conchid reprezentanţăă Primăriei.
Trimite articolul
XVine vine primavara….
au sosit primele berze dar si o multime de ciori Plin orasul de ciori si la pranz si seara mai ales… sa le vezi ce fac….!