Municipalitatea a lansat, în Sistemul Electronic de Achiziții Publice, procedura de achiziție pentru 250 de containere modulare pentru colectarea selectivă a deșeurilor. Pentru acestea, Primăria este dispusă să plătească peste 1,6 milioane de lei. Caietul de sarcini arată că vor fi achiziționate 250 de module compuse din containere zincate pentru colectarea selectivă a deșeurilor, sistem de supraveghere video, cartele de acces și centru de monitorizare și stocare a imaginilor. Vor fi cumpărate 250 de containere modulare, 50 de sisteme de supraveghere video și kituri fotovoltaice pentru punctele de colectare a deșeurilor, un centru de monitorizare și stocare a imaginilor, dar și 10 mii de cartele de acces.
Ansamblurile modulare vor fi compuse din mai multe pubele cu înălțimea de doi metri, lățimea între 1,2 și 1,5 metri și adâncimea de 1,5 metri. La fiecare platformă de colectare vor fi amplasate „minim 3-4 module”. Practic, în aceste module zincate vor fi introduse containerele standard de 1.100 de litri, numai că acestea nu vor mai fi vizibile, iar aruncarea gunoiului se va face prin trape acționate cu pedală.
Achiziționarea acestor containere modulare este necesară deoarece „în prezent sunt amplasate platforme gospodărești zidite și neamenajate, dotate cu containere pentru colectarea selectivă a deșeurilor, de culori diferite, specifice fiecărei fracții, motiv pentru care se are în vedere reamenajarea tuturor platformelor de colectare la un standard modern, european, care să fie adaptate noilor cerințe, prevederi și specificații, avantajele evidențiate nefiind doar cele referitoare la aspectul urban, ci și eliminarea mirosurilor neplăcute”.
Conform caietului de sarcini, containerele modulare vor trebui livrate în maximum 90 de zile de la data comenzii. Suma maximă pe care Primăria Municipiului Arad este dispusă să o plătească pentru cele 250 de containere modulare, sistemul de supraveghere video și cel de acces cu cartelă este de 1.638.655 lei fără TVA.
Trimite articolul
Xsunteti siguri ca toata lumea le va putea utiliza?
Si aici ma refer si la persoanele in varsta sau nevazatoare
cum se vor depune acolo obiectele mai mari ca de ex. o chiuveta schimbata un scaun deteriorat , o mocheta uzata etc etc ??
-
Alea trebuie depuse in fata biroului primarului.
Dar cu alea de la Aeroport ce se Intampla ?
-
Alea sunt vechi si cel mai probabil vor fi schimbate cu unele noi ca sa fie activitatye si la aeroport.
cost 800, plata 1.6mil…distribuit corect si aplicat…ZERO, ca asta e si valoarea umana si de cetatean a multor papagali cu functii de furt din bani publici.