Măsura reducerii programului de lucru cu publicul a fost luată în contextul stării de urgență dată de epidemia de COVID-19 și, potrivit Primăriei, este menită să protejeze pe toți deopotrivă, indiferent de ce parte a ghișeului se află. În situațiile în care problemele nu pot fi soluționate cu ajutorul mijloacelor la distanță, atunci este bine de știut faptul că începând cu data de 23 martie 2020, doar anumite departamente asigură program de relații cu publicul și doar în anumite intervale orare:
Programul cu publicul
Direcția Comunicare: Serviciul Relații cu Publicul – luni și miercuri, 10.00–12.00; joi, 15.00–17.00
Direcția Venituri: luni, miercuri și vineri, 10.00–12.00; marți, 14.00–16.00; joi, 16.00–18.00
Serviciul Public Local Comunitar de Evidența Persoanelor: Serviciul Stare Civilă – luni, miercuri și vineri, 10.00–12.00; marți, 14.00–16.00; joi: 16.00–18.00; Serviciul de Evidenţă a Persoanei; luni, miercuri și vineri, 10.00–12.00; marți, 14.00–16.00, joi, 16.00–18.00
La distanţă
În tot acest timp, Primăria Municipiului Arad pune la dispoziția publicului următoarele mijloace la distanță: pagina web www.primariaarad.ro; hartă sesizări; platforma de contact Plătește online!; plăți online acces trafic greu; forum întrebări/ răspunsuri; adresă petiții, sesizări, reclamații, întrebări; e-mail pma@primariaarad.ro; sesizări@primariaarad.ro; registratura@primariaarad.ro; telefon: 0257/281850; fax: 0257/284744; 0257/253842.
„Acum, mai mult ca oricând, apelați la mijloacele alternative de comunicare cu noi! Vă mulțumim pentru înțelegere” – transmite Primăria.
Citiți principiile noastre de moderare aici!