Primăria Municipiului Arad le remintește contribuabililor că, pentru a evita zilele acestea deplasările la ghișeele Direcției Venituri, au la dispoziție mai multe variante online pentru depunerea declarațiilor, solicitarea certificatelor fiscale, sau pentru a-și plăti taxele și impozitele locale.
Depunerea declaraţiilor
În ceea ce privește declarațiile, pentru cei care au user și parolă pentru Platforma Cetățeni, declarațiile pot fi depuse direct pe platformă.
În același timp declarațiile pot fi trimise și pe e-mail, respectiv:
a) Pentru clădiri, teren, taxă firmă persoane fizice: sipf@primariaarad.ro;
b) Pentru clădiri, teren, taxă firmă persoane juridice: dvp.sipj@primariaarad.ro;
c) Pentru scădere de amenzi: directiavenituri@primariaarad.ro;
d) Pentru scutire de impozit sau taxă: sjcdvp@primariaarad.ro;
e) Pentru probleme referitoare la contracte: marius.panda@primariaarad.ro;
Certificate fiscale
Dacă ne referim la certificatele fiscale, solicitările pot fi trimise la următoarele adrese:
a) Pentru persoane fizice: sipf@primariaarad.ro
b) Pentrtu persoane juridice- dvp.sipj@primariaarad.ro.
Plăţile
În aceleși context al măsurilor luate la nivel local, cu privire la prevenirea infectărilor cu coronavirus, conducerea Direcției Venituri precizează că plata taxelor și impozitelor locale se poate efectua online, cu card bancar, pe site-ul Primăriei Arad, secțiunea Direcția Venituri (coloana din stânga paginii, a treia de sus în jos), accesând butonul Platforma de Contact. Autentificarea se poate face cu user și parolă, pentru cei care au depus cerere pentru Acord DDI sau doar pe baza CNP-ului.
Citiți principiile noastre de moderare aici!