În cadrul unei conferințe de presă, Inspectoratul Școlar Județean Arad a prezentat detaliile concursului de ocupare a posturilor de directori și directori adjuncți ai unităților de învățământ.
Comisia de organizare, condusă de inspector școlar general adjunct Anca Stoenescu, a prezentat cele cinci subcomisii de concurs pentru proba scrisă, ce va avea loc pe 17 iulie la Școala Gimnazială “Caius Iacob” Arad (Micălaca). Au fost prezentate și modificările aduse de Ministerul Educației metodologieide organizare a acestui concurs.
Una dintre modificări – și probabil cea mai importantă – este aceea că primarii sau reprezentanții acestora și reprezentanții consiliilor locale nu vor mai face parte din comisiile de concurs decât ca și observatori. Până anul trecut, aceștia aveau posibilitatea de a da note candidaților.
Au fost scoase la concurs 105 posturi de conducere în cadrul unităților de învățământ din județul Arad, însă doar 75 de candidați şi-au depus dosarele pentru concurs. În cazul celorlalte unități, pentru care nimeni nu şi-a depus dosarul, directorul va fi numit de către Inspectorat, în urma unei propuneri făcute de consiliul profesoral.
Luni, 17 iulie 2017, va avea loc proba scrisă din cadrul Concursului pentru ocuparea funcțiilor vacante de director/director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar. Aceasta se va desfășura la Centrul special de concurs – Școala Gimnazială Caius Iacob Arad. Proba va începe la ora 9.00 și va avea o durată de 90 de minute. Accesul candidaților în sală se face în intervalul orar 8.00-8.30. Candidații vor avea asupra lor act de identitate. De asemenea, în cadrul Conferinței de presă s-a precizat faptul că duminică, 16 iulie, ora 10.00 la sediul ISJ Arad va avea loc ședința publică de tragere la sorți a supraveghetorilor.
După încheierea probei scrise, concursul va continua cu probele de evaluare a CV-ului și prezentarea ofertei manageriale a candidaților.
Citiți principiile noastre de moderare aici!