ARAD. După cum informam la vremea respectivă, la finele lui septembrie, consilierii locali au aprobat în ședința extraordinară a CLM Arad modificarea organigramei și a statului de funcții pentru HUB-ul Cultural mARTA, care are deocamdată doar un manager, în persoana lui Ovidiu Balint.
Potrivit hotărârii adoptate în CLM, mai multe compartimente au fost reorganizate, s-au desființat funcții, s-au înființat unele noi, ba mai mult, au prins formă două compartimente nou-nouțe, gândite special pe măsura următoarelor proiecte culturale pe care le pregătește managerului HUB-ului. Cele două compartimente sunt Compartimentul Colecție Muzeală, în subordinea directă a managerului și Compartimentul Producție.
Încă de atunci se preconiza că până la sfârșitul acestui an vor fi scoase la concurs o parte dintre funcțiile prevăzute în organigramă, ceea ce s-a întâmplat la începutul acestei luni.
Trei din șase
Anunțul a fost postat pe site-ul HUB-ului Cultural mARTA, care a ales să organizeze concursuri pentru ocuparea următoarelor șase funcții: Compartimentul Contabilitate – Contabil-șef, nivelul studiilor: superioare; Compartimentul Resurse Umane, Salarizare – referent, gradul profesional debutant, nivelul studiilor: superioare; Compartimentul Colecție Muzeală – referent, gradul profesional IA, nivelul studiilor: superioare; Compartimentul Proiecte – referent, gradul profesional IA, nivelul studiilor: superioare; Compartimentul Administrativ – Referent, treaptă profesională IA, nivelul studiilor: medii; Compartimentul Achiziții Publice – referent, gradul profesional IA, nivelul studiilor: superioare.
În urma selecției dosarelor, au fost admiși la următoarele două probe – probă scrisă și interviu – 7 candidați, din cei 10 înscriși. Cea mai mare concurență a fost pe funcția disponibilă la Resurse Umane unde au intrat în concurs 3 candidați. La Compatimentul Colecție Muzeală au fost acceptate două dosare, iar la Compartimentul Administrativ și la Achiziții Publice – câte un dosar.
În cele din urmă, în urma susținerii celor două probe, au fost ocupate trei din cele șase funcții scoase la concurs, și anume: funcția contractuală de referent – Compartimentul Administrativ, funcția contractuală de referent – Compartimentul Achiziții Publice, funcția contractuală de referent – Compartimentul Colecție Muzeală. Candidatul la funcția de referent din cadrul Compartimentului Resurse Umane, Salarizare nu a luat punctajul necesar. Rezultate pot fi contestate până pe data de 23 octombrie.
Se reiau concursurile
Pentru că nimeni nu și-a depus dosarul pentru postul de contabil șef și pentru cele de referent la Compartimentul Proiecte, cele două funcții vor fi scoase, din nou, la concurs, la o dată ce urmează a fi stabilită. De asemenea, același lucru se va întâmpla și cu funcția de referent de la Reurse Umane, unde unicul candidat nu a reușit să ia notă de trecere.
Citiți principiile noastre de moderare aici!