ARAD. Suntem la mijlocul lunii ianuarie. Suntem în anul 2015. Dar compania Total Post nu pare să ştie acest lucru. Altfel nu se explică de ce arădenii primesc corespondenţa cu o întârziere de câteva luni. Redacţia Jurnal arădean şi www.aradon.ro a primit noi sesizări de la locuitorii municipiului. Aceştia ne spun că au primit scrisori cu întârziere mare. Uneori foarte mare.
Extrase de cont, corespondenţă bancară, unele scrisori care aveau termene limită de livrare, toate acestea au ajuns mult mai târziu. Cât de târziu? Cu câteva luni întârziere. De exemplu, o persoană din Arad a găsit în poşta casei sale un vraf de plicuri. Nu mică i-a fost mirarea când le-a desfăcut şi data de expediere de la Total Post era luna… noiembrie 2014. O serie de plicuri erau notate cu data de 17 noiembrie, altă serie de plicuri cu data de 11 decembrie.
Mai mult, la mijlocul lunii ianuarie arădenii au primit şi felicitări trimise de Primărie cu ocazia… Crăciunului. A fost nevoie de două luni pentru ca scrisorile să ajungă la destinatar. Iar plicurile nu au fost băgate într-o sticlă şi aruncate pe mare, în speranţa că cineva le va găsi. Dimpotrivă, băncile care le-au trimis au plătit bani grei pentru ca acestea să ajungă la destinatar. Din păcate, acest aspect a fost irelevant pentru cei de la Total Post, o companie care ne-a obişnuit deja cu indiferenţa cu care îşi tratează clienţii.
Probleme cu gazul
Compania Total Post s-a făcut cunoscută la nivelul judeţului Arad în toamna anului trecut, imediat după ce E.ON Gaz a încheiat un contract de colaborare cu firma de curierat poştal. Timp de câteva luni mii de facturi nu au ajuns la destinaţie. Arădenii au stat ore întregi la cozi interminabile la sediul E.ON pentru a-şi putea plăti facturile. După două – trei luni de chin, compania de distribuţie a gazului a rupt contractul cu Total Post, şi-a cerut scuze pentru neplăcerile create locuitorilor din Arad şi a reluat contractul de distribuţie a corespondenţei cu Poşta Română. În numai o săptămână s-a văzut diferenţa: facturile au ajuns la destinaţie.
Aviz băncilor
După cum am precizat mai sus, plicurile care au ajuns cu întârziere de două luni la arădeni au fost trimise de bănci, mai precis de ING Bank şi Banca Comercială Română. Aviz conducătorilor acestor bănci care, se pare, au ales cea mai proastă soluţie de furnizare a corespondenţei. Clienţii lor, printre care şi arădenii care au sesizat neregulile, simt că nu sunt respectaţi de instituţiile cu care îşi administrează banii.
Fără răspuns
Bineînţeles că am încercat să contactăm şi reprezentanţii Total Post din Arad, însă, la fel cum ne-au obişnuit deja, aceştia sunt foarte greu de „prins”, dacă nu aproape imposibil. Deşi există un număr de telefon la care arădenii pot solicita informaţii, la celălalt capăt al firului nu răspunde nimeni.
Citiți principiile noastre de moderare aici!