După ce, acum doi ani, a câştigat (fiind unic ofertant) licitaţia organizată de Primăria Cluj Napoca pentru achiziţia a 24 de tramvaie, Astra Vagoane Călători Arad a livrat, săptămâna aceasta, primul tramvai către beneficiar. E vorba de un model Imperio cu trei rame, adaptat pentru oraşul de pe Someş. Şase din cele 24 de tramvaie comandate de Municipiul Cluj Napoca sunt modelul acesta. Toate garniturile produse pentru clujeni vor avea culoarea violet-gri. Valoarea totală a contractului este de aproximativ 40 de milioane de euro, cea mai mare parte a banilor provenind din fonduri europene nerambursabile.
Pe lângă tramvaiele pe care le produce pentru muncipiul Cluj Napoca, Astra Vagoane Călători va livra tramvaie şi pentru Oradea (10+10) şi Galaţi (18), după ce a câştigat licitaţiile organizate de administraţiile locale de aici. Să nu uităm şi de municipiul Arad, pentru care producătorul local de material rulant e pregătit să livreze 28 de tramvaie Imperio (10+18). Şi să ne amintim şi de tramvaiele produse la Arad pentru Timişoara, care circulă pe străzile oraşului de pe Bega încă din anul 2018.
Trimite articolul
XCe faina e culoarea, de ce nu le fac si pe cele pentru Arad in culoarea asta? :)))
-
Si rosu alb la timisoara, ar fi frumos , sa fie un semn de prietenie .
Foarte bine!Asta inseamna locuri de munca,productie si economie aradeana!
Pai da altii pot, ca fabrica e in Arad , dar CTP si administratia Aradului cumpara pe bani multi tramvaie aruncate in vest la fier vechi !
-
28 (douazecisiopt) pt. Arad. Invata sa citesti prostovane
Sunt foarte frumoase iar din poze se vede ca sunt și bine lucrate… Felicitări Cluj… Felicitări Boc pentru achiziția făcută.
Sper și îmi doresc sa le vad și în București asta dacă primărita va dori tramvaiele fabricate în România în cele din urma.
Acum eu nu înțeleg de ce au acest design frontal schimbat fata de cele verzi care deja circula în Arad iar înscrisul imperio nu mai apare pe fata acestora?
Este un model îmbunătățit sau cei de la Siemens au schimbat designul iar Astra Arad sa aliniat noului design stabilit de Siemens?
-
Designul a fost conceput pentru tramvaiele comandate de Oradea, mai apoi Cluj a contractat si el tramvaie Imperio si a optat pentru designul ca la Oradea. Initial in ilustratia prezentata cu tramvaiele clujene apare un tramvai Imperio standard ca la Arad in schema de culoare a CTP Cluj. Mie imi place acest design personalizat fata de nereusitul design de la Arad se vede ca si Clujul a optat pentru varianta imbunatatita zic eu.
-
Ai scris de 3 ori felicitari intr-un paragraf. Nu ai herpes de la atata pupat in fund?
sper pentru cei de la cluj ca scaunele sunt mai confortabile decat la tramvaiele de la Arad *care au fost proiectate pentru cei cu picioare lungi
-
iar materialul de la sezuturi foarte tare, fara burete