HĂŞMAŞ. Tehnologia intră în casele din Hăşmaş. Primăria comunei din judeţul Arad a implementat o aplicaţie pentru telefonul mobil cu ajutorul căreia vrea să ţină legătura cu toţi locuitorii din Hăşmaş. Sau, cel puţin, cu cei care îşi vor instala respectiva aplicaţie. Despre ce este vorba? Despre CityHealth, o aplicaţie mobilă cu ajutorul căreia locuitorii pot transmite rapid sesizări, au acces la informaţii de maxim interes, sunt la curent cu ultimele noutăţi, sunt conectaţi la dezvoltarea comunei şi implicaţi direct în acest proces. La rândul lor, reprezentanţii administraţiei publice vor putea informa cetăţenii în timp real cu privire la evenimente, acţiuni sau situaţii de interes public şi pot trimite atenţionări în caz de situații de urgenţă.
“Trăim într-o lume mereu în schimbare, dar şi într-o lume în care dialogul faţă în faţă dintre noi, cetăţenii, şi conducătorii noştri devine din ce în ce mai rar. În calitate de primar al comunei Hăşmaş, caut să suplinim această lipsă a dialogului tradiţional apelând la soluţii noi, moderne. Comunicarea digitală este rapidă, eficientă, iar această platformă vine în ajutorul acestui deziderat. În curând, cetăţenii comunei Hăşmaş vor putea sesiza problemele din viaţa comunităţii folosind aplicaţia CityHealth”, a transmis Cornel Popa, primarul comunei Hăşmaş.
Ce face aplicaţia?
Platforma de e-administrare pune la dispoziția utilizatorilor săi următoarele servicii:
1. Un modul de consultare publică a cetățenilor (sondare) pe probleme de interes local, asigurând un nivel ridicat de transparență, corectitudine și implicare civică în bunul mers al urbei. Funcționalitatea reprezintă un barometru comunitar ce permite o înțelegere amplă asupra nevoilor, nemulțumirilor și așteptărilor cetățenilor în acest timpuri de criză, dar și pe viitor. Se prezintă o imagine clară asupra aspectelor prioritare când vine vorba de investiții, proiecte, acțiuni și evenimente. Cetățenii vor putea răspunde la sondajele inițiate de primărie prin intermediul aplicației mobile.
2. Un modul de raportare a problemelor și comunicare cu cetățenii: din momentul în care un cetățean a descărcat si instalat aplicația CityHealth pe telefonul mobil, acesta are opțiunea de a se înregistra cu o adresa de email și parola sau direct cu contul de Facebook, iar după selectarea comunei Hăşmaş ca localitate de reședință, va putea trimite în mai puțin de un minut raportări legate de orice probleme din comună. Reprezentanții administrației publice vor primi instant aceste raportări si le vor răspunde în cel mai scurt timp cu putință direct pe telefonul mobil al persoanei care a semnalat problema, fără a fi nevoie de trimiterea unei înștiințări prin poştă sau de deplasarea cetățeanului la primărie. Cetățenii pot fi la curent cu statusul sesizării lor, ce acțiuni s-au depus pentru rezolvare și care este cursul finalizării acestora.
3. Un modul de informare publică a cetățenilor (informări și avertizări) pe probleme de interes local. Cetățenii vor putea primi informări și atenționări în forma unor notificări venite prin intermediul aplicației mobile.
Trimite articolul
XBravo,sincer e ceea ce lipseste cu desavarsire in primaria romaneasca;comunicarea si informarea cetateanului
Omul sfinteste locul. Felicitari Domnule Cornel Popa!