Indiferent de ce produc, că o fi pâine, plăcinte, legume, fructe sau mezeluri, producătorii din Arad sunt aşteptaţi să se înscrie în campania demarată de Consiliul Judeţean Arad, în parteneriat cu Primăria Municipiului. Cei doi lideri ai instituţiilor, respectiv Iustin Cionca şi Gheorghe Falcă, au anunţat demararea unei campanii de marketing pentru promovarea produselor arădene. „Ne-am propus ca primul eveniment să fie organizat în cadrul Zilelor Aradului, în perioada 18-20 august, în fosta zonă comercială a ştrandului”, a anunţat Falcă. Acesta a anunţat că în noul proiect a fost cooptată şi societatea TOP SA, care administrează pieţele din municipiu. „TOP SA va pune la dispoziţie standuri pentru producătorii din Arad. Avem deja peste 40 de producători care au anunţat că se înscriu în această campanie. În viitor, sperăm ca fiecare localitate din judeţ să trimită cel puţin doi producători”, a mai spus primarul Aradului.
Iustin Cionca, preşedintele CJA, a spus că prin această campanie se doreşte promovarea şi susţinerea producătorilor locali. „În Italia am văzut cum funcţionează susţinerea producătorilor. Prin campania noastră, încercăm să eliminăm intermediarii care cresc preţurile şi care sunt o piedică în calea producătorilor”, a declarat Cionca.
Patru pe an
Reprezentanţii celor două instituţii au anunţat că îşi doresc ca, în fiecare an, să organizeze patru evenimente dedicate producătorilor din Arad. „Nu toţi producătorii se pot prezenta la acest prim eveniment. Pentru că, de exemplu, chiar dacă varza de Socodor este recunoscută în toată ţara, aceasta nu s-a făcut încă, fiind gata doar la toamnă”, a exemplificat Gheorghe Falcă. Tocmai pe acest considerent, s-a decis ca în fiecare anotimp să fie organizat câte un eveniment de acest fel. Mai mult decât atât, de anul viitor autorităţile vor să aducă în cadrul acestui proiect şi industriile, atât cea uşoară, cât şi cea grea.
Citiți principiile noastre de moderare aici!