Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor din cadrul Primăriei Municipiului Arad transmite că pe durata stării de urgență se preiau doar cererile pentru care s-a făcut programare on-line pe pagina web: evp-arad.ro. Pe noul site se găsesc toate informațiile referitoare la cartea de identitate: acte necesare, termen de eliberare, program de lucru cu publicul etc.
„Având în vedere situația specială în care ne aflăm, pentru a evita aglomerația, începând de miercuri, 18 martie, la Serviciul de Evidență a Persoanei se preiau doar cererile pentru care s-a făcut programare on-line. Pentru binele tuturor, vă recomandăm să folosiți acest mod de programare și în general toate mijloacele de comunicare la distanță puse la dispoziția dumneavoastră”, este îndemnul primarului Călin Bibarț.
Reamintim, din 17 martie 2020 până la încetarea stării de urgență dată de epidemia de Coronavirus, programul de lucru cu publicul este următorul: luni, miercuri şi vineri, între orele 10.00–12.00; marți, între orele 14.00–16.00 şi joi, între orele 16.00–.18.00. Pentru informații suplimentare, telefonaţi la numărul 0257-214474.
Citiți principiile noastre de moderare aici!