Potrivit TION.RO, Proiectul de hotărâre prevede aprobarea sumei de 8.450.000 lei necesară despăgubirilor imobilelor proprietate privată care urmează a fi supuse procedurii de expropriere, respectiv pentru 270 de imobile, în suprafață totală de 1.562.582 metri pătrați. Proiectul de Hotărâre pentru declanșarea procedurilor de expropriere pentru lucrarea de utilitate publică de interes național “Drum de legătură Autostrada A1 Arad – Timișoara – DN 69” a fost pus în „transparenţă decizională”, pe site-ul Ministerului Transporturilor, iar data limită pentru primirea observațiilor este 18 august 2020. Toate persoanele fizice sau juridice interesate pot transmite propuneri/opinii/sugestii cu privire la proiectul de act normativ.
Proiectul îl găsiți pe site-ul Ministerului Transporturilor.
Tronsonul de 10 kilometri începe de la intersecția cu Sânandrei, pe drumul spre Arad (DN 69) și „merge” spre Giarmata, unde este urcarea pe autostradă, trecând prin zona Becicherecului.
O singură ofertă a fost depusă pentru proiectarea și execuția acestui drum, până marți, 4 august 2020, când a fost termenul limită pentru depunerea ofertelor pentru procedura de atribuire a contractului „Proiectare și execuție Drum de legătură autostrada A1 – DN 69”.
„A fost depusă o singură ofertă: Todini Costruzioni Generali SPA. (…) Comisia de Evaluare a CNAIR va analiza oferta în conformitate cu prevederile legislației în vigoare în domeniul achizițiilor publice”, transmit reprezentanții Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Timișoara.
Valoarea estimată a contractului este de aproximativ 200 milioane lei, fără TVA, sursa de finanțare fiind Programul Operațional Infrastructură Mare (POIM) 2014 – 2020. Lungimea traseului este de 10 kilometri. Durata contractului este de 24 de luni, din care proiectare – 6 luni, execuție – 18 luni.
Drumul are o lungime totală de 10 kilometri, va avea două poduri, patru pasaje, două pasaje inferioare și trei noduri rutiere.
Drumul de legătură începe cu circa 300 de metri înaintea intersecției existente dintre drumurile DJ 692 și E671 (DN 69), cu amenajarea unui nod rutier, și se dezvoltă pe direcția nord-est spre Autostrada A1. Traseul se racordează la Autostrada A1 cu realizarea unui nod rutier.
Trimite articolul
XPe cuvant ca astia nu-s intregi la minte…!!!
Sa expropriezi 270 de imobile (!!!) ca sa unesti DN 69 cu Autostrada tocmai “la dracu-n-praznic”, la Giarmata, in loc sa faci o noua iesire de pe autostrada, mi se pare curata cretinitate !
Faceti, fratilor, o noua coborare (cu supratraversarea autostrazii, ca e mai usor) chiar inainte de curbura Autostrazii, dupa ce se trece de Murani, iar racordarea cu DN69 sa se faca in zona cea mai ingusta dintre DN69 si A1, cu 2 – 4 km inaintea deviatiei DN69 spre Sanandrei, dupa ce se trece de raza localitatii Cornesti (asta ar cam fi locul ideal). Dar sa mergi pana la Giarmata, “ca sa ai de un-sa-vii” si sa expropriezi 270 de case, NUMAI PT CA VA ESTE FRICA si LENE sa faceti o noua coborare cu supratraversare ( care , e drept, pt niste incompetenti, e mai greu dacat sa darâmi 270 de case si sa tragi o simpla “panglica” asfaltica de 10 km , in locul uneia de de 5 -6 km), mi se pare curata prostie!
Eu zic sa va mai ganditi…!
-
Din comentariul tau pare ca te pricepi. De ce nu sesizezi Ministerul Transporturilor?
-
….. pentru că posibil e un simplu arhitect care nu lucrează din pacate la stat dar care gândește sau care lucrează la stat dar din pacate nu are functie decizională….statul nu caută oameni care gândesc ci doar cei care execută ordine orbește…. dacă ai ceva de obiectat, a doua zi poți să-ți cauți de lucru in altă parte….. așa e la noi din păcate!
-
Si de ce nu se expropiaza terenul de lîngă trecere micalaca .Auto schun?
1. Constructia unei supratransversari a autostrazii, cu ea in functiune este complicata, scumpa, nu mai vorbim despre terenul necesar de ambele parti, pentru coborare/ urcare. 2 Pina la intersectia Arad -Timisoara cu Sanandrei -Calacea, dinspre Timisoara, sint deja 4 benzi 3. Se ocoleste Dumbravita,Giarmata, Covaci.. unde exproprierile erau si mai complicate, debusarea la Giarmata …este deja facuta. 4. Numai de s-ar face si sa scoata drumul si in directia Timisoara- Sanicolaul Mare. Datatorii cu parerea sint multi, ca asa e la noi !
-
Supratraversarea s-a facut fara absolut nici o problema la racordarea cu Autostrada Sebes-Turda, la Sebes, si acolo e racordul cu o alta Autostrada, nu o banala coborare si traversare.
-
PS: puncte 2, 3 si 4 nu le va relevanta si logica in viziunea ta si a “intelijentilor” de la CNAIR, iar un racord la drumul Timisoara – Sanicolaul Mare s-ar face mult mai optim la varianta propusa de mine, printr o continuare a coborarii pana la Bicicheregul Mic si intersectarea drumului Sanandrei – Carani.
Si sa vezi atunci ce dezvoltare ar avea zona asta daca ar fi un acces asa de facil la Autostrada , in loc de unul si mai lung si mai intortocheat. Clar?
Timisoara lucreaza, Oradea lucreaza, Aradul freaca menta incontinuare, in administrarea orasului Arad o armata de incompetenti si necalificati ocupa functii si sunt platiti degeaba, de ce incasati bani daca nu faceti nimic? mai nou puneti stiri din orasele apropiate cum lucreaza si obtin fonduri ca si cum lucrarea ar fi in Arad, voi credeti ca noi suntem prosti si nu stim unde este GIARMATA(TIMISOARA). mergeti la sparanghel ca mai mult de atat nu sunteti in stare, incompetenti jegosi,ordinari
sa intalnit Bibart cu Orban si a obtinut fix dar fix o poza si atat, ati pisat ochii ca guvernul psd nu va da fonduri sa construiti drumuri, acum ati primit fonduti? ati primit nimic, a primit Timisoara , nu sunteti instare de nimic doar sa incasati salar degeaba si sa dati vina pe altii nu pe voi, mergeti la privat si lasati pe altii sa vina sa lucreze
-
Ai si uitat ca a inceput reconstructia drumului arad siria??? 😀 😀 minte scurta…
penibil esti