Proiectul de hotărâre privind adoptarea Bugetului General de Venituri si Cheltuieli al municipiului Arad pentru anul 2018 și Proiectul de hotărâre privind repartizarea excedentului bugetar al municipiului Arad sunt afișate, începând de sâmbătă, 13 ianuarie, la intrarea în Palatul Administrativ.
„Până la data de 28 ianuarie, la registratura Primăriei Municipiului Arad, cei interesaţi pot depune în scris recomandări, sugestii şi opinii, contestații, privind aceste documente. Informaţii suplimentare pot fi solicitate începând cu data de 15 ianuarie, între orele 8 și 18, la Serviciul Relaţii cu Publicul, camera 5” – arată reprezentanţii Primăriei Arad.
Cei interesaţi pot solicita în scris şi pot primi copii contra cost după cele două proiecte, care pot fi studiate şi pe site-ul Primăriei Arad, la adresa www.primariaarad.ro.
Citiți principiile noastre de moderare aici!