INEU. În octombrie 2020 scriam că a fost lansată procedura de atribuire a execuției lucrărilor de construcții și instalații în cadrul proiectului „Reducerea emisiilor de carbon în zona urbană Ineu”. Proiectul se ridică la valoarea de 11,4 milioane de lei, finanțarea venind prin Programul Operațional Regional. Contractul a fost încheiat, conform Sistemului Electronic de Achiziții Publice, pe data de 11 ianuarie 2021, câștigătoare a licitației fiind cunoscuta firmă Tehnodomus. Aceasta a fost, de altfel, și singura ofertă depusă în cadrul licitației. Oferta financiară depusă de Tehnodomus a fost cu aproximativ 16 mii de lei mai mică decât limita maximă admisă.
În cadrul proiectului vor fi construite piste de biciclete în lungime totală de aproape 13 kilometri, vor fi construite trei platforme de închiriat biciclete și parcare autoturisme (una de tip Park and Ride), vor fi construite opt stații de autobuz, va fi construită și amenajată o intersecție între strada Decebal și Centura Sud (240 de metri), va fi asfaltată și pavată strada Decebal (509 metri), va fi construită o copertină de garare pentru autobuze, va fi construit un pod peste Crișul Alb (80 de metri), va fi construită o pasarelă pietonală peste Canalul Gut (24 de metri).
Conform licitației lansate în octombrie anul trecut, „proiectul va contribui la îndeplinirea obiectivului de reducere a emisiilor de carbon în zonele urbane bazate pe planurile de mobilitate urbană durabilă. Acesta va contribui la îndeplinirea obiectivului general al POR 2014-2020, de creștere a competitivității economice și îmbunătățire a condițiilor de viață ale comunităților locale și regionale, prin sprijinirea dezvoltării mediului de afaceri, a condițiilor infrastructurale și a serviciilor, care să asigure o dezvoltare sustenabilă a regiunilor, capabile să gestioneze în mod eficient resursele, să valorifice potențialul lor de inovare și de asimilare a progresului tehnologic. Obiectivul general al proiectului constă în reducerea emisiilor de carbon și de alte gaze cu efect de seră provenite din transportul rutier motorizat, de la nivelul orașului Ineu”.
Recent, Tehnodomus a semnat un contract cu Complexul Muzeal Arad, pentru reabilitarea părții de Palat Cultural în care instituția își desfășoară activitatea. Tot Tehnodomus a lucrat și la construcția pasajului de la CET de pe centura Aradului și a pasarelei de la Ștrand, la reabilitarea Colegiului Economic, Podului Decebal, la modernizarea stadionului UTA, iar acum lucrează la reabilitarea fațadelor Teatrului Clasic „Ioan Slavici” și, teoretic, la construirea noului Palat al Copiilor, proiect ce stagnează, însă, din lipsă de fonduri. Pe lângă toate astea, Tehnodomus a câștigat și licitația pentru restaurarea și reabilitarea funcțională a Cetății Ineului, program finanțat tot prin Programul Operațional Regional 2014 – 2020. Suma totală a acestui contract se ridică la aproape 19 milioane de lei cu TVA inclus.
Trimite articolul
XMa da ăștia îs peste tot. Nu contează ca nu termina lucrările la timp sau fac lucru de mântuială ei i-au lucrări pe banda rulanta. Prin Bihor nu au lucrări? La cum sa dus vestea cred ca nu ii lasă nici sa între în județ nu sa mai participe la vreo oferta.
-
Chiar ei au facut centura Oradei, dar conteaza si controalele si presiunea pe care o pune administratia locala. Acolo se fac controale si la predarea proiectului primaria nu este absenta, cum e la noi.
In curtea unui bloc de pe revolutiei firma din oradea care a predat lucrarea a spus ca n-a avut nici macar un control in 5 luni de munca. predarea lucrarii a fost facuta catre…locatari, nu administratie
Ați dat o palmă la un kăkat
Au mai fost fost firme dar nu au fost acceptate. .
Cu acest proiect se va polua mai mult decat “beneficiile” aduse. Bani cheltuiti degeaba. Nici macar primarul care teoretic si practic ar trebui sa dea un exemplu nu ii capabil sa mearga pe jos sau cu bicicleta, si nu face 15 min pe jos pana la primarie. Asta-i Romania.