Sunt vizaţi în fapt locatarii blocurilor 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 137.sc.A, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 247, 248. Regulile sunt cele deja stabilite în hotărârea CLM nr. 439 din 28.12.2009, cu modificările şi completările ulterioare, privind aprobarea „Regulamentului de atribuire/licitare a locurilor de parcare în parcările de reşedinţă din municipiul Arad”, hotărâre care s-a aplicat la toate celelate licitaţii pentru parcările dintre blocuri organizate de Primăria Arad.
Pentru a putea participa la licitaţie, locatarii vor trebui să depună, la Primăria Arad, camera 5 (Palatul Cenad), până la data de 20.06.2012, documentele aferente acestei licitaţii, adică o cerere tip (care se găseşte la camera 5 a Primăriei sau pe site), documentele privind domiciliul/rezidenţa (copie B.I./C.I. sau actul de proprietate, contract de închiriere în imobilul aparţinând asociaţiei de proprietari/locatari, act de donaţie sau moştenire), o copie după certificatul de înmatriculare a autovehiculului/autovehiculelor deţinute în proprietate sau folosinţă, sau după caz documente pentru situaţii speciale (documente privind dreptul de folosinţă a autovehiculului, ceritificat de încadrare într-o grupă de handicap, dovada că este veteran de război, cuponul de pensie etc.). Totul însoţit de o declaraţie pe propria răspundere că nu deţine garaj amplasat pe domeniul public.
Apoi licitaţia
După centralizarea cererilor, Primăria va face publică data şi locul licitaţiei parcărilor din zona Mioriţa, o zonă modernizată încă de anul trecut.
Citiți principiile noastre de moderare aici!