ARAD. După publicarea materialului referitor la modul în care arădenii stau la cozi la sediul E.ON, chiar dacă înăuntru sunt scaune libere, reprezentanţii companiei au transmis şi punctul lor de vedere. Potrivit acestora, oamenii sunt ţinuţi afară, în stradă, în frig şi în picioare pentru… binele lor.
“Pentru a asigura o deservire corespunzătoare a clienților în Magazinul E.ON din Arad, compania E.ON Energie România a decis ca, începând cu data de 14 martie 2022, numărul persoanelor care intră în magazin să fie limitat, iar accesul să se facă pe rând, clienții fiind preluați de un agent E.ON. Astfel, în magazinul din Arad se vor afla simultan maximum 15 persoane și în felul acesta preluarea și soluționarea solicitărilor clienților se vor face fără sincope. Programul de funcționare al Magazinului E.ON din municipiul Arad este: Luni, Marți, Miercuri, Vineri: 08:00 – 16:00 și Joi: 10:00 – 18:00”, se arată într-o comunicare transmisă de E.ON către Jurnal arădean/Aradon.
Tot acolo se specifică şi alternativele pe care le au arădenii care nu vor neapărat să se deplaseze la sediul societăţii: „Ca alternativă pentru deplasarea la magazinul companiei, clienții au la dispoziție următoarele canale de comunicare: formular contact disponibil pe www.eon.ro; cont E.ON Myline pe eon.ro/myline pentru vizualizare, plată factură și transmitere index; telefonic la: 0265 200 366 sau 0265 200 900 unde Ioana, asistentul virtual oferă informații utile legate de facturile de gaz/electricitate, număr cu tarif normal (consultanții E.ON preiau apeluri de luni până vineri, între orele 08.00-20.00); SMS gratuit la 3730 pentru autocitire index contor, info sold și confirmare plată; E.ON Chat, disponibil 24/7 pe eon.ro”.
Citeşte şi:
Trimite articolul
Xdaca am vandut tot suntem la cheremul strainilor sa fie clar!
Plafonare, compensare, minus, plus , mc, kwh….
Cine mai pricepe ceva din facturi?
Auzi ca începând din 14 martie… ce gluma… se sta la rând in fata ușii dinainte de pandemie… obraznici
Eon a desfintat mailul servicii clienti ,la telefon ti se raspunde dupa ore (apel taxabil ) iar la apeluri gratuite
raspund la fel (pentru transmitere ondex ).
La chat la fel iar formularul de contact are teme care nu se potrivesc cu cazuri clienti .
ESTE NORMAL IN ERA DIGITALIZARII SA NU POTI TRIMITE SESIZARI SI RECLAMATII PRIN E-MAIL ?
NU ESTE NORMAL DAR SE INTAMPLA !!!
Te umilesc cu zâmbetul pe buze și ți se mai spune că-i spre binele tău.
Trăiască PNL si liberalizarea pieței energiei.