După ore bune în care situația era cam aceeași la Nădlac II, aplicația a început să indice timpi tot mai mari de așteptare: 40, apoi 50 de minute, iar mai apoi o oră. Chiar și așa, diferența între informarea oficială a celor de la frontieră și realitate s-a dovedit din nou a fi prea mare.
Explicaţia oficială e aproape mereu aceeaşi – lipsa personalului din partea autorităților maghiare și numărul mare de autovehicule prezente la controlul de frontieră. O explicaţie care nu are cum să încălzească sutele de oameni aliniaţi în lungile cozi de la ieşirea din ţară spre Occident.
Trimite articolul
X,, lipsa personalului din partea părții maghiare”
Întotdeauna alții sunt de vină.
-
Au dreptate cu partea maghiară chiar dacă ne place sau nu. Pe ăia îi doare în bască, iar nou nu putem deschide mai multe puncte fără ei. Problema îi aplicația aia care te minte. Despre ea era vorba. Acolo tot maghiarii sunt de vină pt afișarea timpilor eronati ?
Chiar asa este. de vamesul roman am trecut intr-un minut, iar de cel maghiar in20 de minute. Ca in bancurile cu politisti dar de aceasta data cei maghiari sunt vizati: unu stie sa citeasca, altul sa scrie si al treilea vorbeste 🙁
Aplicatia este o minciuna am stat 3 ore in timp ce ea indica 20 min, dar poate sunt trasi la raspundere daca dau timpi prea mari