Potrivit bihon.ro reperzentanții Lidl si Kaufland spun că marile magazine alimentare din Oradea și din țară vor funcționa în continuare după programul normal.
Recomandări
Pe baza recomandărilor oficiale ale autorităților, am făcut o serie de recomandări pentru clienți, printre care se numără:
o Evitarea cumpărăturilor în timpul orelor de vârf (17:00-19:00)
o Evitarea zonelor aglomerate
o Păstrarea distanței de cel puțin 1 m față de alte persoane
o Plata cu cardul bancar
o Spălarea foarte bine a alimentelor înainte de consum
o Spălarea cât mai frecventă pe mâini cu apă și săpun timp de cel puțin 20 de secunde
o Evitarea atingerii feței, ochilor, nasului sau gurii dacă nu au mâinile igienizate
o Adoptarea unui comportament responsabil în ceea ce privește numărul de produse achiziționate
o Evitarea deschiderii ambalajelor produselor pe care nu le achiziționează
o Atingerea doar a fructelor și legumelor pe care urmează să le cumpere
· Aceste recomandări au fost publicate atât în mediul online, pe rețelele sociale unde activăm, în newsletter-ul nostru și pe site-ul www.lidl.ro, cât și în incinta și în parcările magazinelor noastre, prin afișe, respectiv billboard-uri. De asemenea, în zilele următoare, aceste recomandări vor fi comunicate și prin mesaje audio în magazine.
· Pentru a ajuta clienții care stau la coadă să păstreze distanța recomandată de 1 m față de cei din jurul lor, de ieri, am început montarea unor indicatoare pe podea în zona caselor de marcat.
· Ca o măsură în plus pentru a ne proteja colegii din magazine, săptămâna aceasta vom începe montarea unor panouri transparente de protecție la casele de marcat.
· Am limitat numărul de clienți prezenți în același timp în anumite magazine Lidl. Astfel, în magazinele cu flux mare de clienți, accesul în magazin se face dirijat. Clienții intră în magazin eșalonat, astfel încât să evităm aglomerația. Această măsură le este semnalată clienților în parcările magazinelor și prin intermediul agenților de pază.
· Am suplimentat cantitatea de dezinfectant disponibilă pentru colegii din magazine și am pus dezinfectant și la dispoziția celor din sediul central și sediile regionale.
· Am sporit măsurile de curățenie și dezinfecție a zonelor, respectiv obiectelor expuse și/sau intens tranzitate, așa cum ar fi toaletele, mânerele, coșurile și cărucioarele de cumpărături.
Recomandări Kaufland
Ca urmare a evoluției situației din ultimele zile, Kaufland România a demarat măsuri suplimentare ce sporesc siguranța clienților și a echipelor din magazine. Astfel:
· Compania a început instalarea geamurilor de protecție din plexiglas la casele de marcat în toate magazinele din țară, cu prioritate în orașele în care sunt mai multe cazuri.
· Colegii de la casele de marcat, dar și cei de la raioanele Legume-Fructe și de la vitrina cu servire asistată au mănuși de unică folosință;
· În anumite cazuri, pentru a evita supra-aglomerarea, acolo unde se impune, accesul clienților în magazine se va face în grupuri restrânse de persoane;
· Pe podeaua din zonele de trafic au fost amplasate benzi care indică distanța de siguranță;
· Toate echipele lucrează la capacitate maximă pentru a evita formarea cozilor și a asigura buna funcționare a tuturor operațiunilor. Toți colegii cunosc regulile de igienă și prevenție și sunt îndemnați să le respecte;
· De asemenea, sunt dezinfectate toate suprafețele de contact și obiectele des utilizate de clienți și angajați (cărucioare, case de marcat, mobilier, cântare, clanțe, butoane etc) precum și spațiile comune (toalete, scări rulante etc);
· Toate magazinele sunt dotate cu dezinfectant de mâini gratuit, atât pentru clienți, cât și pentru colegi. La toalete există săpun ce conține dezinfectant.
· Pe lângă acestea, o măsură de protecție este și responsabilizarea clienților. Astfel, printr-o campanie amplă lansată de Kaufland, ei primesc informații educaționale despre prevenție și responsabilitate, prin intermediul spoturilor radio, la televizor, mesaje online, dar și în magazine, prin signalistică amplasată pe podea, geamuri și în zonele de trafic.
Clienții sunt îndemnați:
– să aibă un comportament responsabil în acest context și să aibă grijă la cei din jur;
– să cumpere responsabil și să evite risipa alimentară;
– să vină neînsoțiți la cumpărături;
– să respecte regulile de prevenție și igienă;
– să folosească dezinfectantul de mâini de la intrarea din magazine;
Acestea sunt doar o parte din măsurile luate la nivelul întregii companii, pentru a asigura continuitatea și disponibilitatea în orice scenariu. Din dorința de a-și proteja angajații, Kaufland a creat și o linie telefonică specială dedicată lor, pentru a susține informarea corectă și completă.
Trimite articolul
XPe această cale rugam si noi toate marile lanțuri de magazine sa nu mai lase oamenii sa cumpere mai mult de 3 cuburi de drojdie la 25g sau mai mult de 5 plicuri de drojdie uscată pe bonul de casă/ persoana. Unii dintre noi mai vrem sa facem un langos, o plăcintă sau fursec. Ei cumpără acuma drojdie în disperare, dar această în maxim o lună de la reutilizare începe să prindă floare dacă este ținută în condiții improprii. Nu vine sfârșitul lumii si am observat că noi suntem cea mai impuțită nație de oameni. Ne place să crapam cu burta plină si jegul de 5 degete pe noi, de ce nu goliti si rafturile cu detergenți băi fomistilor?
-
:)) Big like !
-
Exact asta am zis si eu ce dracu de gandire au oamenii astia, vine sfarsitul lumii si vor sa moara cu burta plina sau daca ii prinde pe WC sa nu lipseasca hartia igienica? :))))))
Gresit,la specula v ati gandit?
La casele de marcat sau montat paravane pt sigurant cat de cat a casierilor.dar la kaufland exista casele expres unde acolo este o caserita aia cum e ferita de virus?eventual daca isi ia costum de scafandru cu tot cu masca si oxigen.kaufland nu vor sa deie zilele libere pt supravegherea copiilor asa cum o spus presedintele k acorda parintilor timp de 30 de zile.fac figuri si vor acte si multi nervi iti fac.as dori sa i verifice statul pe kaufland k au multe in nereguli.dar nimeni nimic.numa sa veniti sai verificati neanuntati sa aflati adevaru.as dori sa afle presedintele cat de nesimtiti sunt cei din kaufland.rusina sa va fie k legea e data promuldata si voi cereti acte si nu acceptati ce spune presedintele.rusineee rusineee