ARAD. Cozile aproape zilnice, dar şi multitudinea de evenimente rutiere, dintre care unele dintre cele mai grave, au făcut ca autorităţile să ia în considerare impunerea unor restricţii de viteză pe autostradă, în zona punctului de trecere a frontierei Nădlac II. În urma discuţiilor purtate între Biroul de Poliţie Autostrăzi Vest şi Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, s-a decis limitarea vitezei de deplasarea la 100 de kilometri pe oră, pe o distanţă de aproximativ 10 kilometri înainte de ieşirea din ţară. Angajaţii Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Timişoara au montat deja indicatoarele rutiere şi au trasat marcaje longitudinale pe asfalt, pentru a atrage atenţia asupra acestei restricţii.
„Atenție! Pe autostrada A1, cu circa 10 kilometri înainte de ieșirea din țară, pe la PTF Nădlac II (de la km 570+090), s-a redus limita de viteză la 100 km/h. Restricția de viteză este semnalizată cu indicatoare rutiere și marcaj transversal. Respectați semnificația indicatoarelor!”, au transmis cei de la DRDP Timişoara.
Pericole
După cum prea bine ştim, zona punctului de frontieră Nădlac II este mai mereu locul în care camioanele de transport marfă stau în coloane interminabile, aşteptând controlul de frontieră. Sute de şoferi au sesizat faptul că aceste cozi sunt un real pericol, punând în pericol circulaţia pe autostradă. Nu de puţine ori, camionagiii forţau intrarea în frontieră şi, pe lângă banda de urgenţă, unde era coloana în aşteptare, se bloca şi prima bandă a autostrăzii. Drept urmare, traficul era „gâtuit”, iar cei care circulau pe prima bandă se trezeau, de nicăieri, cu TIR-uri staţionate.
Totodată, în zona graniţei, au avut loc o serie de accidente, unele soldate chiar cu morţi, din cauza vitezei excesive, coroborate cu alte circumstanţe, inclusiv coloane de camioane staţionate pe banda de urgenţă. Doar anul acesta au avut loc o serie de accidente în zona respectivă, în urma cărora cel puţin trei persoane au murit, iar alte zeci au fost rănite.
Trimite articolul
XAsta nu e rezolvare la o natie care oricum nu tine cont de semne sau de trafic. Cand vezi coloana, reduci automat viteza, instinctiv trebuie sa fie redusa. La noi, la ciobanii cu pseudo-autostrada, bagi talpa pana la podea si ii dai sa ajungi primul in vama. E evident ca acolo se intampla accidente inde e o aglomerare si viteza mare. Dar sa pui semne, iti arati inca o data incompetenta. La poti sa pui semne la cainii vagabonzi sa nu se mai cace ce jos… cam acelasi efect.
Radare fixe peste tot…simplu
-
NU E SIMPLU, miltienii care ar trebui sa le deserveasca nu au timp pentru treaba asta. Participantii la trafic folosesc sprayuri cu vopsea …din simt civic 🙂
Nu e legal nici normal sa fie canioane oprite pe banda de urgenta poti pune 50 km la ora oricine da in judecata cnair va castiga !nicaieei in lume banda de urgenta a unei autostrazi nu poate fi legal facuta banda de asteptare in vama solutia poate fi constructia unei benzi suplimentare sau constructia unui terminal mai mare
in loc sa vorbim despre Schengen, vorbim despre reducerea vitezei si coada de tiruri