ARAD. Consiliul Judeţean Arad anunţă că, în cadrul strategiei de modernizare a drumurilor județene, un punct important îl reprezintă modernizarea trecerilor peste calea ferată. Sunt realizate, până acum, cu dale elastice, cinci treceri: Bârsa-Moneasa, Pâncota-Seleuș, Zimandcuz-Șofronea, Zimandu Nou-Sântana și, recent, pe drumul Sânmartin-Caporal Alexa, la ieșirea din Șimand, scopul fiind asigurarea unui trafic rutier sigur și confortabil.
Ultimul punct dotat cu dale elastice, cel de la ieșirea din Șimand spre Olari, face parte din modernizarea tronsonului Sânmartin-Șimand-Olari-Caporal Alexa. Este, practic, un drum nou, construit de la zero, care va face legătura între vestul și centrul județului.
„Un punct esențial, poate cel mai important în strategia noastră de dezvoltare uniformă a județului îl reprezintă rețeaua de drumuri. În cadrul modernizării drumurilor, asigurăm inclusiv treceri moderne peste calea ferată. Cu o infrastructură rutieră modernă atragem investitori, unim comunități, creăm oportunități de dezvoltare economică în toate zonele județului și asigurăm o mai bună mobilitate a forței de muncă. Acest drum, Sânmartin-Șimand-Olari-Caporal Alexa, este unul strategic, care leagă rețeaua de drumuri transfrontaliere din vestul județului, pe axa Nădlac-Pecica-Curtici-Chișineu-Criș cu centrul județului”, a declarat Iustin Cionca, președintele Consiliului Județean Arad.
Trimite articolul
XIar in municipiu cand se refac? Cam mai sunt cateva unde-ti rupi masina cand treci cu 2 km pe ora. Dar banuiesc ca prin acele zone nu trec mai-marii urbei.
-
Dar cea mai nasoala trecere peste calea ferata e cea de la ieșirea din Neu Arad, spre Temesvar!
La Pecica trec 10 ani si tot asa va fi , am fost mintiti acum 2 ani inainte de alegeri , si tot asa a ramas…rusineee