Trimite articolul
XSper sa treacă sanepidul ,protecția consumatorului,ansvsa sa vadă condițiile de transport și igiena în aceste vagoane.
O mizerie de companie “pseudoprivata”:intretinere cale rulare 0(zero).intretinere parc material rulant 0(zero)……iar taxa TUI pe calea ferata interoperabila platita cu mare intarziere….
P.S.:A se vedea spre comparatie GYSEV/Raaberbahn din Ungaria.
-
Cum sa compari orice firma de la noi cu Gysev? Păi Gysev e deținuta de statul maghiar, statul austriac si OBB. Acolo e rînduiala nu tigania de la noi.
-
Ai dreptate biciclist !
-
Oare pe astia cu transport feroviar ii platesc sa renunte sa isi vada bine de treaba cei cu microbuzele alea dubioase-adevarate sicrie pe roti? Astia fac bani buni cu transport persoane in judet, in inghesuiala si lipsa de oxigen
Vine falimentul la astia? Ca se aude de o firma germana ce vrea sa preia cam tot ce inseamna traanport feroviar in Ro….
Romanii au masini.
-
Romani au ,,bolizii”
Se pregateste demontarea cf.Baietii stau la Monte Carlo si bifeaza.
Ar fi o dezvoltare extraordinară dacă ar fi și investiție am fost de câteva ori cu acest tren care duce până în Cermei la capătul lumii pot să zic că e o zonă frumoasă pe unde merg trenurile dar dacă te uiți pe geam vezi tot ce s-a distrus s-a distrus foarte mult această cale ferată într-adevăr adus mult bine peste tot unde a ajuns și trebuie continuat la să spun așa la limită în care să ofere o garanție a securității oamenilor pentru că mulți sunt de Temir ce origini și ce apucături iau dar trebuie folositTrebuie folosit și ca mijloc de transport de marfă pentru oameni asta ar fi un lucru extraordinar de avantajos și din Arad sa plece de la linia 1 înfundat sau nu știu cam așa ui spuneaaa .si viteza sa fie una cu timpul adică o întreținere a serviciilor sa facă orice transport pana in Arad sau brad Pecica pana in nadlac numai dacă e nevoie .
Mai puțin și se retrag cu totul.. Oricum AMX-urile de la Regio Călători, nici nu știu dacă le poți numi trenuri.. mai degrabă căruțe..
Poate daca ar ramane ca operator doar Astra, treburile s-ar reorganiza si ce era odata CFR ar reveni la ordinea, disciplina si buna organizare din vremuri din pacate de mult apuse. Atunci poate ca vom fi din nou fericiti sa calatorim in trenuri, ca de vezi statisticile, sunt mai sigure . Daca s-ar reorganiza si ar folosi trenuri curate si pazite de derbedeii ce le distrug doar sa se distreze si de personalul angajat azi, ce nu le intretine
Ce știre mai este și asta? Nu exista cale ferata la cermei, nici măcar în zona, cea mai aproape este la Ineu sau ch. Cris
-
!?
Se vede ca pe ruta Arad-Cermei nu prea circula migranti de acea au suplimentat pe ruta Arad-Nadlac,si Arad-Valcani