Zeci de localități din județul Arad au rămas, duminică seara, fără curent, din cauza vântului puternic. Un cititor care locuiește în Grădiște ne-a spus, luni dimineață, că stă fără curent de 14 ore, iar în aceeași situație se află și locuitorii de pe unele străzi adiacente străzii Petru Rareș. Un alt cititor, de data aceasta din Caporal Alexa, sat aparținător al orașului Sântana, ne-a sunat luni la ora 12 pentru a ne spune că de duminică seara, de la ora 19, întregul sat stă fără curent. „Săptămâna trecută a ars un transformator aici la noi. Au venit, au zis că au reparat, dar iată că acum, după un pic de vânt, s-a luat curentul iar și dus a fost”, spune acesta.
Nimeni la call-center
Pe lângă că se plâng de faptul că nu au curent de atâta vreme, arădenii se arată nemulțumiți și de timpul de reacție al celor de la call-centerul furnizorului de electricitate. Unii dintre cei care ne-au sunat au povestit că au așteptat și 50 de minute pentru a intra în legătură cu un operator. Lucru pe care îl putem confirma, pățindu-l și noi pe propria piele.
Am întrebat furnizorul
Am solicitat celor de la Enel România să ne transmită câte localități au fost afectate de vijelii în ceea ce privește alimentarea cu energie electrică, de câte ore stau oamenii fără curent, câți consumatori au fost afectați și câte echipe ale operatorului intervin pentru remedierea problemelor.
Majoritatea au fost rezolvate
La aproape trei ore după ce am adresat întrebările, am primit și răspunsul: „E-Distribuție Banat a intervenit și a restabilit alimentarea cu energie electrică pentru majoritatea clienților afectați de condițiile meteorologice deosebite, cu impact asupra funcționării instalațiilor companiei”. Totuși, un număr de 20 de echipe ale E-Distribuție Banat interveneau, încă, luni la ora 16, pentru realimentarea „în siguranță a clienților, în cel mai scurt timp cu putință” a clienților din zonele Sebiș, Ineu, Macea, Pecica și Vladimirescu.
Regrete și asigurări
Totodată, cei de la Enel România au precizat că regretă „disconfortul creat consumatorilor și îi asigurăm că depunem toate eforturile pentru evitarea întreruperilor în alimentarea cu energie electrică, inclusiv prin suplimentarea echipelor din teren, pe fondul condițiilor meteo extreme”. Aceste regrete și asigurări, însă, cel mai probabil nu îi încălzesc prea tare pe arădenii care au stat ore întregi fără curent.
Trimite articolul
XRăspunsul e unul singur: MAXIMIZAREA PROFITULUI !!! 😠
… pe spatele clientilor si angajatilor (mult prea putini si cu un volum de munca uriaș !!!)
E o vorbă din străbuni: “Deșteptul (a se înțelege “șmecherul”) promite, iar prostu’ așteaptă!” – ghici ghicitoarea mea: cine e “deșteptul” și cine e “prostul” ?!
-
ACESTE DERANJAMENTE DE INTRERUPERE A CURENTULUI APAR DATORITA COPACILOR CARE AJUNG IN RETEAUA DE DISTRIBUTIE A CURENTULUI ELECTRIC PENTRU REMEDIEREA ACESTEI SITUATI ( AM DISCUTAT CU CEI DE LA ENEL CARE VIN LA REMEDIEREA SITUATIEI )EU CA CONSUMATOR TREBUIE SE MA ADRESEZ PRIMARIEI CA ENELUL SA POATA TOALETA COPACI ‘ O ABERATIE DUPA PAREREA MEA ; DE CE NU POT FACE ACEST LUCRU CEI DE LA ENEL ?????????
Regrete si asigurari. Mda, multumim pentru mai nimic. Sa stai zeci de ore fara energie electrica dupa un vanticel nu cred ca e o placere pentru cei afectati si denota de fapt “calitatea” infrastructurii, care banuiesc ca este aceeasi de pe vremea lui Ceasca. Ce ar fi sa investiti in infrastructura aceasta, sa o modernizati si sa o faceti cat mai sigura, in loc sa cereti doar bani peste bani si sa capusati populatia?
-
Vanticel zici? Amice cu nume inventat, ești i.d.ot?https://www.aradon.ro/aradon-stirile-judetului-arad/dupa-canicula-vine-furtuna-cod-portocaliu-de-vijelii-in-arad-din-aceasta-dupa-amiaza-1412878/
-
In anumite cartiere si strazi ale Aradului, cand vine un vanticel cade si curentul. Vanticel, nu furtuna! Sau poate tu locuiesti intr-o zona plina de sefi de institutii publice si mahari plini de pile, atunci te inteleg, inteligentule, acolo nu va cadea curentul, ca, deh…
-
-
investitiile in infrastructura si le-au asumat prin contractul de cumparare,asa au platit un mizilic,da cine sa-i ia de guler ca nu-si indeplinesc angajamentele asumate?guvernantii cumparati?
Enel,o dati la intors…DE CE NU TOALETATI ?DACA PRIMARIILE NU TOALETEAZA ,VOI DE CE FACETI CONTRACT CU FIRME DE TOALETARE ? MAI MULTE COSTURI AVETI CU , DERANJAMENTELE SI DESPAGUBIRILE CLIENTILOR .DESTEPTI RAU DE TOT CONSILIUL DE ADMINISTRARE AL VOSTRU.PAI MAI NESIMTITILOR ZILNIC AVETI INTRERUPERI DE CURENT DE CATE O SECUNDA.CAT CREDETI CA REZISTA ELECTROCASNICILE OAMENILOR,IN ACEST RITM.VA VETI TREZI CU SUTE DE SESIZARI SI PROCESE.
Din păcate și eu am așteptat 58 min… și încă de două ori câte 58 min, prima dată mi-a închis telefonul.
Am vrut să fac sesizare online și tot degeaba… In final am reușit să trimit sesizare telefonic și online. Mai trist este că străzile fără curent, nici nu erau menționate la deranjamente. Personal, fac sesizări la fiecare “adiere” puțin mai accentuată urmată de întreruperi de curent. Trist…
Cand nu platesti la timp ei nu au regrete sa te debranseze.
Banul dacă le vine, ei vor fi fericiți, nu-i mai interesează altceva. Și nu mă refer la echipele de pe teren cu prea puțini oameni, ci la șefii de tot felul care o freacă cu spor pe salarii nesimțite
Nu-s curioși animalele.astea ca își bat joc de oameni, cine ne plătește noua electrocasnicele care s-au stricat din vina lor?!? Cetățenii nu au nicio putere împotriva lor iar statul nu ne protejează împotriva acestor gunoaie.
Hoți cu ajutorul statului care funcționează împotriva cetățenilor.
La ce imi folosesc scuzele ? S-a intrerupt curentul in zona Vulturul, linga Podul Gradistre, dumineca cam de la ora 20, de fapt doar o faza, cea cu iluminatul public, la care sint prinsi si unii localnici, curentul a revenit luni la ora 11, dar iluminatul public…aseara nu era functional. Nu a fost o furtuna mare, si nici mare ploaie. Tot ce a fost in frigider s-a cam terminat, nu mai vorbesc despre diconfortul general ( congelatoare, TV, aer conditionat, etc. Am incercat mereu sa anunt, …peste tot era ocupat sau aparea un robot cu un mesaj , ce nu inregistra locatia cu problema.Aradul nu stiu sa aiba call center, el e la Timisoara… De 20 de ami nu a mai fost o perioada asa lunga, in Arad, unde posibilitatile de rezolvare prin legare la un alt circuit sint multe. Initial am crezut ca echipele de urgenta sint…la UTA, la meci, apoi noaptea am tot sunat si asteptat…degeaba. Evidenta arata ca pe ENEL si furnizorii lui nu-i intereseaza, ei nu sint pedepsiti, au putine echipe de interventie. Asa ceva este inacceptabil.