ARAD. Bogdan Costea şi Doru Orban se pregătesc de evaluare. Consilierii locali municipali au aprobat, în unanimitate, Regulamentul de organizare şi desfăşurare a evaluării managementului la Teatrul Clasic „Ioan Slavici”, respectiv la Filarmonica Arad. E vorba de prima din cele trei evaluări la care va fi supus fiecare din cei doi manageri de-a lungul celor trei ani de mandat. Evaluarea anuală a managementului se face pe baza raportului de activitate întocmit de manager. Procedura presupune două etape: analiza raportului de activitate şi susţinerea raportului de activitate de către manager în cadrul unui interviu (care are caracter public).
Calendar
În cazul managerului Teatrului Clasic „Ioan Slavici”, prima evaluare se va realiza în perioada 10-14 martie 2022. Depunerea raportului de activitate trebuie să aibă loc în termen de 30 de zile de la termenul stabilit pentru depunerea situațiilor financiare anuale (24.01.2022-31.01.2022). Urmează întocmirea referatelor-analiză de către secretariatul Comisiei de evaluare. La 10.03.2022 e programată analiza raportului de activitate şi a referatelor-analiză de către Comisia de evaluare, iar la 14.03.2022 – susţinerea raportului de activitate de către manager în cadrul unui interviu.
În ceea ce priveşte managementul Filarmonicii, prima evaluare se va realiza în perioada 17-21 martie 2022. La fel ca în cazul Teatrului, raportul de activitate trebuie depus în termen de 30 de zile de la termenul stabilit pentru depunerea situațiilor financiare anuale (24.01.2022-31.01.2022). La 17.03.2022 va avea loc analiza raportului de activitate şi a referatelor-analiză de către Comisia de evaluare, iar la 21.03.2022 e programată susţinerea raportului de activitate de către manager în cadrul unui interviu.
Aducerea la cunoştinţa managerului a rezultatului evaluării, a notei şi a concluziilor raportului întocmit de comisia de evaluare se va face în termen de 24 de ore de la încheierea procedurii de evaluare. Contestaţiile se depun în termen de 3 zile lucrătoare de la data comunicării rezultatului; soluționarea contestațiilor se face în termen de 3 zile lucrătoare de la data expirării termenului pentru depunerea contestaţiilor. Rezultatele finale ale evaluării vor fi comunicate prin afişare pe site-ul autorităţii, în termen de 24 de ore de la expirarea termenului în care pot fi depuse contestaţii sau, după caz, de la data soluţionării acestora.
Urmează comisiile
Cei doi manageri vor fi evaluaţi de câte o comisie a cărei componenţă va fi stabilită, prin decizia CLM, în funcţie de specificul instituţiei. Fiecare comisie va fi compusă din reprezentanţi ai autorităţii, în proporţie de o treime, şi din specialişti în domeniul de activitate a instituţiei, în proporţie de două treimi.
Citiți principiile noastre de moderare aici!