ARAD. Războiul pe lotul 3 al autostrăzii Lugoj-Deva este departe de a se fi încheiat. Şi, după cum suntem obişnuiţi deja, românii sunt cei care suferă cel mai mult. Noi, cei din Arad, nu vom ajunge degrabă pe autostradă până la Sibiu. Şi asta pentru că Ministerul Transporturilor şi Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere au decis să rezilieze contractul cu firma care a realizat lotul 3 al autostrăzii Lugoj-Deva. Anunţul a fost făcut de Asociaţia Pro Infrastructura.
„La 16 zile de când tronsonul de 21 de kilometri, aflat la un procent fizic de 99%, putea fi dat în trafic, ministrul Cuc și executanții lui din CNAIR au persistat în șantajarea constructorului și obligarea acestuia de a accepta o extindere a garanției tuturor lucrărilor de la 4 la 10 ani, neluând în calcul în niciun moment deschiderea autostrăzii. Imaginați-vă rezilierea unui contract al unei case unde mai trebuie pus un bec. Pentru profesioniștii din domeniul infrastructurii de transport așa ceva este de neimaginat. Probabil vorbim de o premieră la nivel mondial”, spun cei de la Pro Infrastructura. Problema este că, din acest motiv, nu se ştie momentul la care vom avea acces la noua autostradă. „Inaugurarea celor 21 de kilometri devine incertă. Singurul lucru sigur este că statul român va pierde definitiv garanția de 4 ani și că vom avea mulți ani de procese în urma cărora riscăm să plătim tot noi, contribuabilii români, daune financiare de zeci de milioane constructorului”, mai spun cei de la Pro Infrastructura.
De cealaltă parte, chiar dacă nu au luat o poziţie oficială, reprezentanţii CNAIR spun că, de fapt, şoseaua este prost construită şi pe întreaga ei lungime este vălurită.
Trimite articolul
XDragnea e vinovat :):):):):)
Si reprezentantii …… care ar fi trebuit sa verifice calitatea lucrarilor pe tot parcursul lor, unde au fost?
Pe scurt iar cineva face un camion de bani pe diverse suste in timp ce ingroapa pe altii. Dar din pacate asta e tara noasta draga condusa de frumosii, capabilii si inteligentii politicieni.
Atata timp cat in posturi cheie vor fi pusi oameni pe linie politica noi prostii care platim taxe vom fi trasi pe sfoara si vom avea de suferit. Vorba aia : Traim in Romania si asata ne ocupa tot timpul. Trist cat se poate de trist.
ROMANIE TE IUBESC!!!”Solul dificil din Transilvania nu mai este demult un secret. Preşedintele Iptana spune că în 1969, când au proiectat traseul, inginerii institutului au ocolit fix zonele pe unde acum se surpă autostrăzi.”Au fost promovati oameni incapabili in posturi cheie , au fost promovate firme capusa, au fost promovate relatiile de cumetrie .TREBUIE SA SCHIMBAM ACESTE GENERATII DE” POLITICIENI” , NU MAI MERGE ASA !
Pai si doar acum cad e gata si-au dat seama ca e prost construita? Pana acu ce au pazit?
Cuc prost ! De fapt toti ce poarta numele Cuc sunt la fel , niste zerouri !
Daca este valurita, de ce nu acesta este motivul refuzului de a o da in folosinta. Rezolvarea nu este modificarea unei clauze contractuale, ci remedierea deficientelor.
Eu zic sa nu ne repezim ! Mai bine sa fie facuta cum trebuie. Dirigintele de santier sa mearga la oftalmolog,apoi la galera!
Seamana cu o casa din pământ bătut fără stâlpi de susținere. Urmează sa I se pună becul.Având în vedere ca e o lucrare publica nu una personala trebuia supravegheata permanent execuția lucrărilor.Nu la sfârșit sa se constate ca e asfaltul ondulat.
Acum nu mai rupe tovarasul CUC pe la televiziuni contracte???? Adica cum le reziliaza, pai asa de frumos arata si de hotarat cand mandru si plin de le rupea o coala de hartie… a priceput ca nu se poate asa???? MAre minune!!!
Dar totusi, pana acum nu a fost nimeni in zona sa verifice, sa vada cum sta treaba, cum si ce lucrari se fac, de ce calitate???? Chiar nu a verificat nimeni de ne-am trezit acum in ultimul ceas???
Mari specialisti….penibil
Daca este o problema de teren, sa raspunda cei ce au dat avizele geo-tehnice, de la inceput cand s-a proiectat, a fost gresit, caci au trebuit sa treaca ani de zile pentru nu stiu ce specie de lilieci, Dar in romania problema cu autostrada a fost ca, s-a urmarit sa se cumpere terenuri la pret de nimic, de catre cei din ministere, din consili judetene (toata clasa politica) si apoi au facut traseul autostrazi, dupa interesele lor Apoi au intarziat cu expropierile, care au durat foarte mult, problema mare este ca, zilnic se intampla accidente, pe drumurile aglomerate ale tarii, fara ca cineva sa raspunda. Cuc nu semneaza fiind ca stie ca nu este lucrarea in regula si asteapta o sentinta de judecata sa ii oblige sa plateasca cu despagubiri. O garantie extinsa presupune si o suma in plus: