ARAD. Modernizarea drumului Pâncota-Buteni, lucrare finanţată din fonduri europene nerambursabile, a avut parte de tot felul de probleme, din cauza constructorului care nu doar că nu a reuşit să finalizeze proiectul în termen, dar a și făcut lucrări de mântuială. De la fundaţia drumului, până la stratul de asfalt sau şanţurile şi rigolele de pe marginea şoselei, cam toate au o calitate îndoielnică. Fapt care se poate vedea și în imaginile trimise pe adresa redacției de către un cititor al Jurnal arădean/www.aradon.ro.
“Bătaie de joc în modul de execuție a rigolelor pe DJ 792 C, la ieșirea din Cuied spre Buteni. Sunt și rigole executate corect pe același drum DJ 792 C, la ieșirea din Târnova spre Șilindia. Cred că sunt doi constructori diferiți. Constructorul de la Cuied ar trebui reclamat la ISC, împreună cu dirigintele de șantier, deoarece împreună își bat joc și de execuția podețelor și rigolelor din Șilindia”, ne-a scris cititorul nostru.
Situația este cunoscută la nivelul Consiliului Județean Arad, aceasta nefiind prima problemă pe care instituția a avut-o cu DSE Consulting, firma executantă a lucrărilor. Răzvan Cadar, vicepreședintele Consiliului Județean Arad, ne-a declarat:
„Urmărim îndeaproape lucrările pe de acest drum. Știm că sunt probleme, iar toate modernizările care nu răspund din punct de vedere calitativ vor fi refăcute de către constructor si nu vor fi decontate. Acestea trebuie executate la standardele prevăzute de proiectul tehnic.”
Proiect de 40 de milioane de lei
Contractul de execuţie a lucrărilor de reabilitare a drumului Pâncota-Buteni a fost semnat de Consiliul Județean în septembrie 2019, la trei ani de la depunerea proiectului pentru obţinerea fondurilor europene. Proiectul vizează modernizarea a 31,3 kilometri de drum judeţean şi are o valoare de 40 de milioane de lei plus TVA. Drumul Pâncota-Măderat-Târnova-Şilindia-Luguzău-Cuied-Buteni este modernizat cu fonduri obţinute prin Programul Operaţional Regional.
Pentru că firma executantă nu a finalizat lucrările în termen, la finele anului trecut Consiliul Judeţean Arad a decis să transfere finalizarea proiectului de pe Programul Operaţional Regional 2014-2020 pe Programul Regional Vest 2021-2027, urmând ca lucrările care au mai rămas de executat să primească, în continuare, finanţare europeană nerambursabilă. Este luată în calcul și rezilirea contractului actual cu DSE Consulting și organizarea unei noi licitații pentru atribuirea lucrărilor.
Trimite articolul
XParcă ai trece pe un pod fără balustradă, atât sunt de adânci rigolele. Niciodată nu se vor umple de tot cu apă. Drumurile ar trebui făcute pentru șoferii proști că-s mulți și uneori ori cel fără vină ajunge în imensul șanț.
-
Sperăm să nu vină asemenea timpuri încât să vezi, “vedem” acele rigole umplute cu apa de ploaie preluată de pe șosea.
Corect Spus Bataie de Joc Pus la Plata firma care a facut treaba asta asa ceva nu se poate
-
Nu firma este de vina, dar cine au votat CJA. Adică prostul de alegător aradean.
Păi da. Că ăsta e drumu cu care se bătea cu pumnu in piept mister Cionca acum 2 ani că la abilitat in totalitate. Ia de vezi și câte plombe are. Că doară trebuie și nește galbeni la partid. Vorba ceea ” dacă e tradare….poate sa fie, da’ să știm și noi”.
As mai avea multe de spus, da’ ăsta seară atât
-
Povestea este veche și nu cred sa mai trăiesc cât sa-i vad finalul…
Dar, nu va faceți nicio grija; chiar dacă o sa-l scoată la capăt în următorii 50 de ani, mai rămâne Masca-Agrisu Mare. Ii invit pe mai marii județului sa se aplece și asupra acelui drum, ca doar conțaranii noștri lucrează de zor la el! După cum se poate observa!
Lucrare facuta exact dupa brandul deja bine cunoscut ,,Made in Arad ,,
Faceti va rog un articol si despre Masca – Maderat – Araneag, au decopertat asfaltul de un an de zile si asa a ramas, este incredibil ce se intampla.
Drumul din măderat la tîrnova cum e făcut..tot în bătaie de joc.