ARAD. Lucrările la centura de sud-est a municipiului, care va lega DN 69 de DN 7, plecând din Aradul Nou, de la nodul rutier spre autostradă şi până în apropierea localităţii Vladimirescu, se desfăşoară într-un ritm foarte bun, anunţă Răzvan Cadar, vicepreşedintele Consiliului Judeţean Arad. În prezent, se lucrează pe toate tronsoanele drumului care va ocoli oraşul, însă cele mai vizibile lucrări sunt cele la pasajul peste calea ferată şi la podul peste Mureş, din zona comunei Fântânele.
„Avansează în ritm foarte bun lucrările pentru centura de sud-est, se realizează podul peste Mureș și pasajul peste calea ferată. Imaginile arată o evoluție rapidă de la o săptămână la alta, pe șantier sunt numeroase utilaje și oameni. Șoseaua de centură face legătura între Aradul Nou (autostradă) și DN 7, la Vladimirescu și va ajuta la fluidizarea traficului, la scoaterea traficului greu din Arad. Este cea mai mare lucrare a Consiliului Județean, până când vor începe lucrările la drumul expres Arad – Oradea”, a transmis Răzvan Cadar.
Înainte de termen
Faptul că lucrările avansează vizibil pe viitoarea centură întăreşte declaraţiile celor de la Porr, care au anunţat că vor să predea lucrarea înainte de termen. Societatea austriacă a câştigat licitaţia, cu o valoare de peste 300 de milioane de lei, licitaţie referitoare la realizarea centurii de sud-est a municipiului. În luna octombrie a anului trecut, când a fost emisă autorizaţia de construcţie, Consiliul Judeţean Arad anunţa că firma constructoare are la dispoziţie 18 luni pentru a finaliza proiectul. Însă, la acel moment, cei de la Porr susţineau că nu vor să întindă lucrarea până în primăvara anului 2025 şi, în măsura posibilităţilor, ar vrea să o încheie până în iarna acestui an.
Finanţarea lucrării este asigurată de Ministerul Transporturilor, prin Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, în cadrul unui protocol de colaborare între autorităţile locale, prin Consiliul Judeţean, şi cele naţionale, prin Ministerul Transporturilor.
Trimite articolul
XNu putea fi, și podul de la capătul lui A Șaguna, făcut tot așa, în stil clasic, cu grinzi și pile, pe 4 benzi și deja era gata… ?
Le-or trebuit “nielocoșagul” de “pod cu hobane”, doar pe 2 benzi și PE BUZUNARELE NOASTRE, datorită depășirii termenului de execuție și pierderea finanțării NERAMBURSABILE a UE.
-
Și acesta e tot cu câte o bandă pe sens, ca de altfel toată centura !
-
Eu am ințeles că ăsta e cu 2 benzi , dar cel de pe A. Șaguna putea fi făcut la 4 benzi și viteză de construcție mai mare, în varianta cu grinzi și pile, la costuri apropiate a celui cu 2 benzi pe hobane.
Și “distracția” va începe acolo, DUPĂ ce va fi gata, ca la “Golden Gate-ul” de la Brăila
-
-
Siiiii dacă nu se vor pierde Toase Radu?
Titlul era adevarat daca aparea prin 1995….
-
habar nu ai ce vorbesti, dupa 1990 toate constructiile incepute au fost oprite o gramada de ani, pana a inceput sa isi revina economia, dar probabil tu nici nu erai nascut in 1995.
-
?????
Care-i legătura cu subiectul ?
-
Nu știu cât ajută centura asta la traficul greu. De când e deschisă autostrada, drumul Deva-Arad nu mai e așa circulat cu TIR urî, sau majoritatea merg spre Oradea. Acolo e baiul, drumul spre Oradea. De centura spre Oradea era nevoie să înceapă la ieșirea din Vladimirescu spre Oradea.
Era vorba că se face un drum de câțiva km (3,5 sau 3 km) prin fostul combinat chimic , drum realizat de CJA!
Ce s-a întâmplat cu acel proiect? Drumul ăla era foarte important și pt comuna Vladimirescu și pentru tot traficul care duce spre Selgros și viitorul Dedeman.
-
Mai Arădene și tuuuuu ești haurist???? Nu ai fost pe fază ca este gata SF-ul pentru continuarea acestei centuri până în DN79 ARAD – ORADEA și pană în A11? Voi dormiți în front comuniștilor??? Darrrr până acuma comuniștilor parcă spuneați ca nu va fi niciodată gata această lucrare? Acuma este degeaba? Voi va mai faceți controale periodice??
Foarte bine! Asa da!
Vin alejjjeriler, să vedem kăramida pe piept.
Oricum , daca a fost ratată finanțare UE la el, aoare sindromul m-UE.
Dar mai bine mai târliu ca nevar !
Deci FELICITAȚIUNI !
-
Este pe fonduri europene via CNAIR! SOMN ușor Laptare!!!!
In Romania pot sa faca aia de la NASA drumurile ca le distrug camioanele si basculele super-mega incarcate,chestie valabila si la pasaje unde se rup si se fac denivelari..camion de 40 tone se pune minim 50-60 tone cat sa si tina? Apoi venim noi cu masina mica si o rupem in gropi